lulkinson_wroclaw Posted November 15, 2014 Report Share Posted November 15, 2014 Szanowni, czy rozkręcaliście kiedyś silniczek jak w tytule? Ponieważ w środku strzelania moje M potrafi się po prostu wyłączyć, i po 2-3 minut działa z powrotem, lub po kilku stuknieciach, szukałem informacji. Ponoć zapycha się silniczek. 1. Czy może być inny powód 2. Czyściliście to kiedyś? 3.Kupić nowy po prostu? Ale co chwilę tak? Sporo strzelam. Dajcie znać coś. pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Kopcik Posted November 16, 2014 Report Share Posted November 16, 2014 (edited) Do rozbiórki silnika są specjalne narzędzia. Raczej nic się nie dostało do środka. Nie chodzi raczej o styki? Bo jak jest coś źle z silnikiem to onim z reguły wyje lub wydaje inne,podejrzane dźwięki a nie siedzi cicho przez kilka minut. Edited November 16, 2014 by Kopcik Quote Link to post Share on other sites
lulkinson_wroclaw Posted November 16, 2014 Author Report Share Posted November 16, 2014 No właśnie, problem, że siedzi cicho. Na nasadzie silniczka (od strony klapy, którą wykręcamy) jest taki mały okrągły magnesik- on powinien być przyklejony do silniczka czy leżeć luźno? Podejrzewam, że to w nim problem, bo od jego strony silnik jest uwalony. Przeczyszczę to, tylko nie wiem, czy go kleić, czy przyłożyć z powrotem luzem. Quote Link to post Share on other sites
Kopcik Posted November 16, 2014 Report Share Posted November 16, 2014 Nic nie powinno latać luźno. Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted November 16, 2014 Report Share Posted November 16, 2014 Jeśli dobrze zrozumiałem ten mały okrągły magnesik to blaszka oddzielająca silnik od śruby silnikowej. Jeśli tak to służy ona ochronie śruby przed samoistnym wykręcaniem na skutek ruchu silnika i w żadnym wypadku nie powinna być przyklejana do niego. Quote Link to post Share on other sites
lulkinson_wroclaw Posted November 16, 2014 Author Report Share Posted November 16, 2014 o właśnie, dzięki zajcu! a syf na niej i na silniku od jej strony że hej. Podejrzewam, że ma to związek z awarią. Oczyszczę, skręcę, przetestuje na 2000 kulek i dam znać, czy jest zmiana. Nic nie ma do stracenia, przecież i tak musiałbym wymienić silnik. Super, dzięki za info! Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted November 16, 2014 Report Share Posted November 16, 2014 Polecam wyjąć sam silnik z rączki, podpiąć do kabli i zobaczyć jak pracuje bez obciążenia. Jeśli jest uszkodzony to i bez obciążenia będzie co jakiś czas "zamierał". Quote Link to post Share on other sites
lulkinson_wroclaw Posted November 16, 2014 Author Report Share Posted November 16, 2014 rozumiem. Wykonam Quote Link to post Share on other sites
Watson2195 Posted November 16, 2014 Report Share Posted November 16, 2014 (edited) Jeśli to taki czarny pył to będą kończące się szczotki, tak samo zatrzymywał się w miejscu i nie chciał ruszyć, miałem kiedyś taki problem zapoznaj się z tym tematem. http://forum.wmasg.p...ilnik-szczotki/ Edited November 16, 2014 by Watson2195 Quote Link to post Share on other sites
lulkinson_wroclaw Posted November 16, 2014 Author Report Share Posted November 16, 2014 biały nalot na silniku, na tej części przylegającej do blaszki z klapy (osłonki od śruby) no i w środku w wgłębieniu. Zaraz podłączę do M4, i zacznę testy, tylko dzieciaki dadzą mi trochę luzu Quote Link to post Share on other sites
lulkinson_wroclaw Posted November 16, 2014 Author Report Share Posted November 16, 2014 Jeśli dobrze zrozumiałem ten mały okrągły magnesik to blaszka oddzielająca silnik od śruby silnikowej. Jeśli tak to służy ona ochronie śruby przed samoistnym wykręcaniem na skutek ruchu silnika i w żadnym wypadku nie powinna być przyklejana do niego. Skłądam to z powrotem, silnik hula jak złoto, wyczyściłem wszystko. Ta moja śruba ma się łączyć z silnikiem, czy być oddzielona tą własnie blaszką? Oddzieliłem, ale teraz nie mogę śruby dokręcić... Quote Link to post Share on other sites
Kopcik Posted November 16, 2014 Report Share Posted November 16, 2014 Nie możecie wkręcić czy dokręcić? Bo to jest różnica. Śruba służy też do regulacji położenia silnika więc nie ma być dokręcona na maksa. Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted November 16, 2014 Report Share Posted November 16, 2014 Śruba powinna się kręcić niezależnie od blaszki, tak jak Kopcik wspomniał nie możesz dokręcać jej na max, musi być wkręcona na odpowiednią głębokość. Quote Link to post Share on other sites
lulkinson_wroclaw Posted November 16, 2014 Author Report Share Posted November 16, 2014 wkręcić, ponad połowa wystaje. nie wiem czy nie spartoliłem czegoś z tą blaszką, nigdy tego nie rozkręcałem wczesniej Quote Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted November 16, 2014 Report Share Posted November 16, 2014 Nie ma tam nic do spartolenia, kładziesz ją na "dupke" silnika i przykrywasz pokrywą rączki tak żeby nie spadła. Quote Link to post Share on other sites
lulkinson_wroclaw Posted November 16, 2014 Author Report Share Posted November 16, 2014 ano. Czyli gwint.To dobrze klapka z srubkami to grosze:) Dam znac o wynikach dziekuje wam za wsparcie! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.