riwar Posted November 30, 2014 Report Share Posted November 30, 2014 (edited) Witam. Ostatnio postanowiłem zakupić styki do G36K CA (gearbox v3). Moja oryginalna kostka wygląda tak: http://taktyczny.com...3-ultimate.html (a replika ma z dziesięć lat) natomiast płytka selektora tak: http://taktyczny.com..._ognia_g36.html Poza tym większość obecnie sprzedawanych styków jest "zamknięta" fabrycznie: http://www.specshop....Ver._3_-_NB0026 a płytki selektora nie mają żadnych metalowych elementów. I tu moja wątpliwość: co właściwie odpowiada za tryb pojedyńczy/ciągły? Dotychczas mysłałem, że odpowiednie zwarcie blaszek, ale teraz to już zwątpiłem. Czy mogę wymienić "stary" typ na "nowy"? Pozdrawiam. Edited November 30, 2014 by riwar Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted November 30, 2014 Report Share Posted November 30, 2014 Te wystające blaszki z twojej oryginalnej kostki i płytka na selektorze to tylko dodatkowe zabezpieczenie dla pozycji safe, poza mechanicznym spustu. Możesz spokojnie wymienić na "nowy" typ. Za ogień pojedynczy odpowiada przerywacz (cut off lever). Quote Link to post Share on other sites
riwar Posted December 1, 2014 Author Report Share Posted December 1, 2014 Dziękuję za info. To tłumaczy wszystko. Czy mogę spodziewać się jakichś niespodzianek przy wymianie? GB umiem rozkręcić i złożyć i to nie stanowi problemu, ale np. czy te kostki mogą nie pasować (np. producent o milimetr zepsuł odlew i kostka nie będzie chciała się dobrze spasować), jakoś to zakonserwować, na coś zwrócić szczególną uwagę? Domyślam się, że "cut off lever" to jest ten dzyndzel, który wchodzi w interakcję z ruchomą częścią kostki i z trybem GB i mieści się bezpośrednio pod za kostką. Czy tu coś może nie pasować? Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted December 1, 2014 Report Share Posted December 1, 2014 Nie wiem jak u innych, ale u mnie kostka czerwona od SHSa sprawiała problemy. Od siebie polecę kostkę cymy, cena podobna. Może wymagać lekkich modyfikacji tzn. drobnego podpiłowania aby ładnie "siadła" w GB. Dobrym sposobem jest przykręcenie kostki do połówki GB małą śrubeczką (niektóre repliki ją posiadają od razu, niektóre nie. Otwór w gb i w kostce przeważnie już jest, więc wystarczy tylko dosztukować odpowiednią śrubkę. Quote Link to post Share on other sites
Marcin_l85 Posted December 2, 2014 Report Share Posted December 2, 2014 Co do osprzętu shs to w moim przypadku płytka selektora była o ponad milimetr za niska ( patrzac z boku na gearbox ). Co prawda w v2. Co do styku spustu tez nie leży idealnie, do tego chcąc delikatnie naprostować pękło. Quote Link to post Share on other sites
erykxdxd Posted December 24, 2014 Report Share Posted December 24, 2014 Ja polecę Modify, miałem SHS-a i nie polecę, bo trochę nie pasował, więc przełożyłem styki z nowej do starej obudowy kostki i tak oto została mi sama obudowa kostki :-) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.