Jump to content
REKLAMA
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

senkuPH

Użytkownik
  • Content Count

    814
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

7348 profile views
  1. Mało widziałeś. Znam kogoś, kto otrzymał E&La fabrycznie z pękniętą obsadą kolby. Widziałem tę replikę na własne oczy.
  2. Przenieść zatrzask magazynka na drugą stronę, by mieć wersję dla leworęcznych? A masz w magazynku wycięcie z drugiej strony by mógł się zablokować w szkielecie?
  3. Możesz wymienić samą zębatkę na trzpieniu silnika i zębatkę silnikową w GB, bez wymiany 2óch pozostałych. Warunkiem jest brak oznak nadmiernego zużycia lub uszkodzenia pozostałych i dobranie nowych o tym samym przełożeniu. Jeśli nie chcesz inwestować, poszukaj zębatek od specny. Będzie bardziej pewne, że się dogadają.
  4. Do usunięcia - problem rozwiązany.
  5. Myślę, że "producent" już 15 razy zmienił podwykonawcę i teraz może być to już zupełnie inna sprężyna. W jakimś stopniu ubiła się na pewno, jednak bez przesady.
  6. Również mi padł ten element. Jak widać to norma dla WE.
  7. 3/4 podlinkowanych gumek jest niedostępne.
  8. Tego ca nie bierz nawet pod uwagę. To już nie są stare, dobre slry tej firmy. Prawdopodobnie ca znalazło jakiegoś podwykonawce, który powinien robić breloki So sklepów z pamiątkami. Drewna są kiepskie, kolby mocno opadają ku dołowi, wykonanie jest nieestetyczne, ogrom odstępstw od jakichkolwiek pierwowzorów (np. brak charakterystycznego wgłębienia nad gniazdem magazynka). Dawne slry były naprawdę solidne, czasem żałuję sprzedaży swoich.
  9. Nie założyłeś odwrotnie wsuwek na silniku? (nie odwróciłeś polaryzacji?)
  10. To jakaś bzdura jest. Nie wymieniałem ani zbijaka, ani jego sprężynki - strzela na greenie i red gazie bez problemu.
  11. Ktoś zaprzyjaźniał glocka we z gazem ultraair?
×
×
  • Create New...