Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Bar przyszedł do mnie z TG z połamaną głowicą cylindra (prowadnicą dyszy?). stąd też muszę kupić nową.

Niestety, ułamany kawałek starej gdzieś zgubiłem przy sprzątaniu.

Wg recenzji na WMASG wygląda ona tak:

glowicaCYLINDRA.jpg

 

Pisałem już w innym temacie i na grupach, i każdy twierdzi inaczej - jedni, że nie ma różnicy, inni, że ma być od v2, jeszcze inni, że od v3. Wg mnie to CHYBA ma być głowica do V3.

W każdym razie - czy mogę w brze zamontować takie ło coś:

http://rsov.com/prod...=17754&cateId=0

skoro to jedna część, to chyba lepiej, niż gdy są to osobne elementy? inna sprawa, to czy ten typ (brak dziurek) będzie dobry do długiej lufy (455mm) w Barze?

 

dalej:

- chcę zamontować zębatki shsa high torque

- tłok shsa z 14 stalowymi zębatami

- sprężynę taką, by docelowo mieć około 500 FPS (skoro mam to tachać, to chcę mieć trochę większy zasięg niż byle ..... z cm.028)

 

co jeszcze muszę zmienić, by GB wytrzymał 500 fps?

 

Prosiłbym o wypowiedź ludzi, którzy trochę tuningów już robili - odpowiedzi od .......... mam aż nadto :icon_smile:

 

 

A ja trochę tu zmieniłem i proszę zapoznaj się z regulaminem tego działu jak zakładasz nowy temat bo kolejny poleci.

S1

Link to post
Share on other sites

Mam BARa 1918A2 VFC. Jak się nie mylę od około 4 lub 5 lat.

Posiada gearbox typu V6. Brałem do niego części pasujące do V3. Bazuje na częściach do AK.

Także przechodziłem taką samą drogę co ty. Zamarzyło mi się zwiększenie mocy a także podświetlanie komory na kulki Tracer.

Wiele prób z dopasowaniem części i odpowiednim doborem trwałości - głównie jakość. Niestety ale trzeba zainwestować.

Głowice, dysze, sprężyny, silnik, zębatki, łożyska itd.

Był moment że zmieniłem praktycznie całe podzespoły z wyjątkiem szkieletu gearboxa i popychacza dyszy.

Na krótką metę zdawało to egzamin. Niestety podzespoły nie wytrzymywały. Czasami były to trzy strzelanki bez problemów a czasami tylko jedna seria. Siadał przede wszystkim tłok - z siedem sztuk. Jednakże poszły dwa koszyki silnika. Nie wytrzymywały mocy skrętnej w silniku na zębatkach. Na koniec przednie gwintowane mocowanie połówek gearboxa. Pękło.

 

Dałem nowe zębatki, tłok, oczywiście obudowę gearboxa i koszyk silnika. Koniec końców wymieniłem komorę hop up z powrotem na oryginalną. Problem zniknął.

 

Na koniec polecam dokupienie listwy wzmacniającej do gearboxa.

 

Bujałem się z repliką po serwisach prawie dwa lata. Poddałem się, nie dałem rady. Pewnie co niektóre miały już dość. Jak do tej pory wszystko działa.

Nic nie ruszam, nic nie zmieniam. Replika ma obecnie 430fps. W zupełności wystarcza.

Po całej tej przeprawie wiem że replika jest bardzo czuła i kapryśna na wszelkie zmiany.

 

Poszukaj tutaj na forum tematu o BARze. Opisałem tam problemy.

Link to post
Share on other sites

Sądzę że nie różni się budową. Być może tylko jakością wykonania / wykończenia.

 

http://www.evike.com/products/43849/

 

http://www.evike.com/products/43850/

 

http://www.evike.com/products/35837/

 

http://www.evike.com/products/25963/

 

Nie mam pojęcia czy przedstawiona przez ciebie część pasuje ( cylinder z głowicą ). Wszystko zależy od wykonania obudowy gearboxa i owej części. Czy nie ma wielkich różnic w średnicy lub długości. Typ V3, powinien raczej pasować.

Weź pod uwagę ewentualną opłacalność przy wymianie elementów. W razie ponownego uszkodzenia głowicy masz do wymiany tylko jedną część a nie cały element. Wygląda na pancerny ale z czego by nie było zawsze jest możliwość awarii.

 

Nie wiem o co chodzi z tym brakiem dziurek w tym elemencie? W głowicy? Przy ewentualnym zakupie innej głowicy?

 

Na zdjęciu obje przedstawione przez ciebie części je posiadają.

Gearbox ma mocowanie-wypustki przeznaczone na umiejscowienie w nich głowicy. Także dziurki muszą być.

 

U mnie lufa ma długość 509mm i zostaje jeszcze ze 13cm zapasu. Teoretycznie zmieści się 600 ale będzie widać lufę wewnątrz tłumika ognia. Jeszcze jedno. Przy ewentualnej zmianie długości lufy może ulec zmianie dzwięk wydawany przez replikę a jest naprawdę charakterystyczny i nieporównywalny z inną repliką. Jak strzelasz to wiadomo że to BAR.

Link to post
Share on other sites

ten link:

http://www.evike.com/products/43849/

to GB od M60 VFC.

tutaj:

http://www.airsoftworld.net/media/catalog/product/cache/1/image/750x750/d65e2a98376c1ac7dc418dcbfe108d8e/a/e/aeg-v3gb.jpg

jest GB V6.

 

nie wydają się podobne. GB w chińskim BARze wygląda jak ten w M60 od VFC. Jeżeli w VFC jest taki, jak w m60, to nie taki, jak V6.

Trochę szkoda byłoby mi olać ten tuning - replika swoje waży i wolałbym używać jej w boju zamiennie z thompsonem i 1911a1 - 1911a1 na CQB, thompson na las, bar na daleki dystans.

Link to post
Share on other sites

Ten gearbox jaki podałem w linku jest do BARa, to V6. Nie wiem jak z symboliką, być może chodzi o układ zębatki - silnik.

Sam go brałem do mojej repliki wraz z koszykiem silnika. Przeznaczony jest do replik VFC i pasuje do koszyka silnika z następnego linka.

 

Jest bardzo podobny lub nawet identyczny jak kopia chińska. Nie mogę stwierdzić na 100% że są takie same. Niestety zdjęcia nie pokażą szczegółów. Jak zapewne wiesz chińczycy potrafią uprościć konstrukcję replik jak i samych podzespołów.

 

Pisze że nie pasuje do innych części z zestawu mk43 w tym do M60.

 

Tutaj masz do M60

 

http://shop.ehobbyas...x-full-set.html

 

http://www.fire-supp...ll-set-standard

 

Jak widać jest różnica choć jest typu Mk43.

 

Tutaj masz link z forum ze zdjęciami mojego gearboxa post nr25.

 

http://forum.wmasg.p...a2#entry1722541

Edited by Sebek74
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...