Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Sebek74

Użytkownik
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

  1. Ten gearbox jaki podałem w linku jest do BARa, to V6. Nie wiem jak z symboliką, być może chodzi o układ zębatki - silnik. Sam go brałem do mojej repliki wraz z koszykiem silnika. Przeznaczony jest do replik VFC i pasuje do koszyka silnika z następnego linka. Jest bardzo podobny lub nawet identyczny jak kopia chińska. Nie mogę stwierdzić na 100% że są takie same. Niestety zdjęcia nie pokażą szczegółów. Jak zapewne wiesz chińczycy potrafią uprościć konstrukcję replik jak i samych podzespołów. Pisze że nie pasuje do innych części z zestawu mk43 w tym do M60. Tutaj masz do M60 ht
  2. Sądzę że nie różni się budową. Być może tylko jakością wykonania / wykończenia. http://www.evike.com/products/43849/ http://www.evike.com/products/43850/ http://www.evike.com/products/35837/ http://www.evike.com/products/25963/ Nie mam pojęcia czy przedstawiona przez ciebie część pasuje ( cylinder z głowicą ). Wszystko zależy od wykonania obudowy gearboxa i owej części. Czy nie ma wielkich różnic w średnicy lub długości. Typ V3, powinien raczej pasować. Weź pod uwagę ewentualną opłacalność przy wymianie elementów. W razie ponownego uszkodzenia głowicy masz do wymiany tylko
  3. Mam BARa 1918A2 VFC. Jak się nie mylę od około 4 lub 5 lat. Posiada gearbox typu V6. Brałem do niego części pasujące do V3. Bazuje na częściach do AK. Także przechodziłem taką samą drogę co ty. Zamarzyło mi się zwiększenie mocy a także podświetlanie komory na kulki Tracer. Wiele prób z dopasowaniem części i odpowiednim doborem trwałości - głównie jakość. Niestety ale trzeba zainwestować. Głowice, dysze, sprężyny, silnik, zębatki, łożyska itd. Był moment że zmieniłem praktycznie całe podzespoły z wyjątkiem szkieletu gearboxa i popychacza dyszy. Na krótką metę zdawało to egzamin. Niestety
  4. Kiedyś o tym czytałem. Podstawowe wiadomości i trochę ciekawostek. http://www.forum2.normandia44.pl/viewtopic.php?f=3&t=377&sid=bc370dbe49db5942143f5094cab45214
  5. Czasami są prawie niedostrzegalne różnice w budowie tej części. Szukaj do konkretnego modelu jaki posiadasz.
  6. W ten otwór który zaznaczyłeś na zdjęciach wchodzi element dyszy.Raczej nic nie powinno się tam znajdować. Na zdjęciu dysza przedstawiona jest "do góry nogami". Wyraźnie widać popychacz kulek z magazynka. http://www.specshop...._TM_Hi-Capa_5.1 U mnie w Colcie także przez pewien czas miałem ten problem. Lecz opisany przez ciebie efekt był minimalny. Przyczyną była wymiana gumki i dyszy na nową. Gumka była ciasna pod względem dyszy. Po paru strzelankach wszystko wróciło do normy. Części się "dotarły". Radził bym ci tak jak kolega powyżej dokupienie nowej blokady zamka.
  7. Po prawie pięciu latach użytkowania postanowiłem pomalować swoją replikę. Colt 1911A1 Tokyo Marui. Była już bardzo powycierana. Częściowo sam kiedyś ją postarzałem, reszty dokonał czas. Replika przeszła gruntowną renowację tzn. wymieniłem główne części wewnętrzne na nowe i co głównie mnie cieszy, pozbyłem się plastikowej szczerbinki. To za jej sprawą postanowiłem przeprowadzić ten eksperyment. Postanowiłem użyć najzwyklejszej farby do renowacji pojazdów itp. Emalia w aerozolu WESCO - Auto Renolak - czarny mat 150ml ( Emalia ftalowa karbamidowa ). Nie wiem jak będzie się zachowywać podcz
  8. Ja zrobiłem jeszcze inaczej. Moja replika miała jakoś dziwnie duży daszek ( wystawał poza hełm około 2cm ) i była zbyt "wysoka". Zakładając hełm miałem wrażenie zbyt dużej ilości materiału na głowie. Było zbyt niewygodnie i hełm dziwnie się nosił. Wzorując się na oryginalnej przyciąłem daszek i usunąłem kawał czapki z góry. Następnie wszystko zszyłem z powrotem. Obecnie nosząc tą czapeczkę czuję że mam hełm na głowie a nie na czapce. Biorąc jednak pod uwagę jej wygląd i grubość splotu używam jej tylko w czasie naprawdę niskich temperatur.
  9. Dzisiaj porozmawiałem z przedstawicielem serwisu. Okazało się że na awarię złożyło się kilka czynników. Główną przyczyną była komora i umiejscowiona w niej gumka. Nigdy nie było z nią problemu, niestety niektóre rzeczy wymagają prób i błędów a przede wszystkim wiedzy i doświadczenia w doborze materiałów. Prawdopodobnie gumka była zbyt miękka i przy dłuższej serii rozciągała się na dystanserze co powodowało zacinkę. Jest także możliwość że sama komora jako odlew mogła mieć minimalną odchyłkę w wymiarach co powodowało złe dopasowanie gumki. Ja myślę że po prostu przyszedł jej czas a że zbiegło s
  10. Dzięki za odzew. Masz rację tłok Elementa, jednakże taki sam ( z wyglądu ) był od początku i śmigał dwa lata bez problemu. Jeśli chodzi o zacinkę to nigdy mi się coś takiego nie zdarzyło. Komora oryginalnie jest od AK i raczej inna odpada, a to ze względów konstrukcyjnych. Być może jak bym pokombinował to by coś z tego wyszło. Jak wiadomo lepiej chodzą części przeznaczone do konkretnego modelu i lepiej nie gmerać bez potrzeby. (Ja pogmerałem). Lufę mam Systemy, gumkę wymieniam co sezon, kulki MadBulla czasami G&G, używałem także biodegradowalnych Bio Bioval też świetnych. Nie narzekam
  11. knightrider1997 Oprócz Airsoftu (ARH) i potrzebnego do tego oporządzenia zbieram także pozostały sprzęt i wyposażenie. Powiedzmy że w celu kolekcjonerskim. Może zbyt na wyrost ale pomalutku do przodu. Trochę się tego zebrało od tego czasu i fotka jest już nieaktualna. Kiedyś kupowałem sprzęt jak leci. Może się przyda. Jak pisałem powyżej w użytkowaniu 90%. Obecnie trochę wzbogaciłem moją postać piechociarza o parę detali. Jak ktoś gdzieś pisał "studnia bez dna". Odnośnie kury :icon_razz2: http://www.youtube.com/watch?v=UCBpUlaljzY Źródło: Słowo Polskie Gazeta Wrocławska Data
  12. Dzień dobry. Postanowiłem podzielić się moim problemem z większą grupą miłośników ASG. Mam nadzieję że znajdzie się ktoś i poradzi jak rozwiązać dręczący mnie problem. Replika Bar 1918A2. Usterka Gearbox. Piszę ogólnie ponieważ nie wiem dokładnie w czym rzecz. Cały problem zaczął się od pęknięcia koszyka silnika i zużytej zębatki silnikowej (wyrobione łożysko - ślizgowe - i ośka zębatki). Po wstawieniu nowego koszyka postanowiłem nieznacznie podrasować moją replikę. Pierwotnie 330fps, docelowo 400. Do wymiany poszły łożyska (cały komplet - kulowe 7mm) i zębatka. Następnie zało
  13. Witam. Temat jest już dość stary ale myślę że aktualny. Od jakiegoś czasu myślałem o zrobieniu podświetlenia do kulek typu Tracer. Na początku myślałem o zrobieniu systemu podświetlania w magazynku. Tak jak moi przedmówcy. Po zastanowieniu zrezygnowałem z tej opcji. Musiałbym wykonać to we wszystkich magazynkach. Chyba że używałbym tylko jednego. W związku z tym że w replice jest sporo miejsca i dodatkowo komora HU ma nakładaną przedłużkę - tuleję, postanowiłem wykonać cały system w komorze HU. Tuleję wykonał mi tokarz. Nie chciałem niszczyć oryginalnej. Jako że jestem laikie
  14. Niestety zdobycie jakiejkolwiek repliki graniczy z cudem. http://www.wwiiguns.com/ Americans & British weapons W zakładce z lewej znajdziesz interesującą cię replikę.
  15. Witam. Mam pytanie na temat identyfikatorów US Army. W Bitwie o Ardeny w Pałczewie koło Łodzi ma być w tym roku wprowadzony dokument - replika identyfikatora. Potrzebne jest zdjęcie. Jak do tej pory spotykałem fotki do tegoż dokumentu wykonane standardowo jak do zwykłego dowodu osobistego. Dzisiaj poszperałem w internecie i natknąłem się na taką oto replikę - medyka: http://med-dept.com/forum2/viewtopic.php?f=6&t=695 Zdjęcie jest wykonane jak się nie mylę anfas. Wygląda wręcz jak z akt kryminalnych. Czy można wykonać fotki standardowo czy tak jak powyżej? S
×
×
  • Create New...