czoper00 Posted December 23, 2014 Report Share Posted December 23, 2014 Witam, Jestem nowy w temacie ASG więc chcę się poradzić doświadczonych :icon_biggrin: Zamierzam kupić replikę MP5. więc moje pytanie, które MP5 lepsze CA, czy CYMY? http://www.militaria...952-sklepy.html http://gunfire.pl/pr...wego-CM041.html http://gunfire.pl/pr...wego-CM049.html Quote Link to post Share on other sites
Kopcik Posted December 23, 2014 Report Share Posted December 23, 2014 Bierz CA, jakkolwiek na nie nie psioczyć to jakiś poziom trzyma. Cymka szczególnie 49 po wyrzuceniu ebb też jest dobra i opłacalna. Quote Link to post Share on other sites
Mati86 Posted December 23, 2014 Report Share Posted December 23, 2014 Moim zdaniem classic army. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted December 23, 2014 Report Share Posted December 23, 2014 Nie sądziłem że tak kiedyś napiszę, ale Cyma bez dwóch zdań. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted December 24, 2014 Report Share Posted December 24, 2014 CA jest fajne, ale zdecydowanie nie za taką cenę. Mam i jestem zadowolony, ale nówki bym w życiu nie kupił. Quote Link to post Share on other sites
Tomek P-ń Posted December 24, 2014 Report Share Posted December 24, 2014 (edited) Cyma tylko i wyłącznie. Replika jest popularna - dużo jest więc części zamiennych, choć z drugiej strony po raz kolejny przytoczę przykład swojej mp5 cm.049j, która już dwa lata chodzi bezawaryjnie (stock na lipo). Moje przygody z CA uświadczyły mnie w przekonaniu, że CA to dobrze wyglądający (choć nie zawsze) chłam nie wart swojej wygórowanej ceny, który nie oferuje nic czego nie oferowałaby replika cymy. Tylko jedna drobna uwaga - polecam Taiwangun jak sklep, bo poziom obsługi w gunfire często urąga standardom cywilizowanego sklepu. Edited December 24, 2014 by Tomek P-ń Quote Link to post Share on other sites