ZAPI Posted December 30, 2014 Report Share Posted December 30, 2014 Witam.Kupiłem baterie li-po 7.4 2000 lecz po podpięciu do repliki zamiast strzelać wydaje odgłos tykania i nie strzela.Jeszcze wczesniej mając 8.4 miałem to samo.Jak myslicie,czy wymiana kabli i wtyczek cos pomoże? Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted December 30, 2014 Report Share Posted December 30, 2014 Takie pytanie, aku naładowane? Czym ładowałeś? Quote Link to post Share on other sites
ZAPI Posted January 1, 2015 Author Report Share Posted January 1, 2015 naładowane ładowarką gfc akurat tą tanią bo na inną kasy nie miałem z wcześniejszą 8.4 też tak miałem dzwoniłem do tanie militaria i sie pytałem czy sprawdzą co sie dzieje to w piątek też opwiem co i jak bo sie troche o to boje Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted January 1, 2015 Report Share Posted January 1, 2015 Aku za słabo naładowane, nie może ruszyć silnika, albo tłok się zablokował- podepnij pod 11,1 i oddaj klika strzałów na semi. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted January 1, 2015 Report Share Posted January 1, 2015 Jeżeli jesteś z Lublina to wdepnij do mnie do sklepu to zerknę (rc skorpion.pl na nowym świecie 38). Quote Link to post Share on other sites
ZAPI Posted January 1, 2015 Author Report Share Posted January 1, 2015 Spoko Jak będe miał czas to przyjde.Dzięki wielkie. Quote Link to post Share on other sites
ZAPI Posted January 1, 2015 Author Report Share Posted January 1, 2015 Może być jutro około 14:00 ? Quote Link to post Share on other sites
ZAPI Posted January 3, 2015 Author Report Share Posted January 3, 2015 Pojechałem do serwisu tanie militaria.Wymienili mi zębatkę bo była strasznie zjechana,kable bo miałem strasznie poklejone i na koniec sprężyne bo była krzywa.Działa bardzo wolno ale to przez słaby silnik.Wymienie go na nowy i będzie smigać jak należy. Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted January 3, 2015 Report Share Posted January 3, 2015 Za słaba bateria, kup lipo 7,4 Quote Link to post Share on other sites
ZAPI Posted January 6, 2015 Author Report Share Posted January 6, 2015 Własnie mam 7.4 ale musze wymienić silnik bo nie ciągnie i sie dławi (tak mi powiedział serwisant i będe się tego trzymał)po wymianie wszystkiego napisze co tam i jak tam. Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted January 6, 2015 Report Share Posted January 6, 2015 Sugerując się radami serwisu taniemilitaria daleko w życiu nie zajdziesz. Quote Link to post Share on other sites
ZAPI Posted January 7, 2015 Author Report Share Posted January 7, 2015 Ale jak dławi się m90 na 7.4 to co jest nie tak :icon_confused3: Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted January 7, 2015 Report Share Posted January 7, 2015 Podkładowe, okablowanie, zębatki. Quote Link to post Share on other sites
siema84 Posted January 8, 2015 Report Share Posted January 8, 2015 Docisk silnika... Quote Link to post Share on other sites
ZAPI Posted January 8, 2015 Author Report Share Posted January 8, 2015 A jaki silnik mi polecacie? G&P high speed m140 czy GUARDER infinite torque-up ? niedługo będe dużo wymieniał i nad silnikiem się zastanawiam.Także zębatki wytrzymałe mi się przydadzą.Polecacie cos? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted January 8, 2015 Report Share Posted January 8, 2015 Teoretycznie po zmianie silnika powinno sie tez wypodkładkowac gb. Nawet po zmianie zebatki silnika. Lepiej oddaj to komuś kto sie zna zanim spartaczysz do końca. Nie mozliwe aby sie muliło na m90 spreżynie. Cos jest źle złozone. Quote Link to post Share on other sites
ZAPI Posted January 8, 2015 Author Report Share Posted January 8, 2015 Pojade do ciebie do sklepu to zerkniesz i zdiagnozujesz bo ja na bebechach się nie znam.Mam ograniczony budżet więc chciałbym się spytać ile by to kosztowało (podkładki i te inne sprawy) u ciebie w serwisie? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted January 9, 2015 Report Share Posted January 9, 2015 takie rzeczy na PW. Quote Link to post Share on other sites
ZAPI Posted January 11, 2015 Author Report Share Posted January 11, 2015 Odkryłem w czym problem i naprawiłem.Okazało się że serwisant zle włożył silnik i był tak jakby przyczepiony do gb.Kiedy wcisnołem silnik wyskoczył jak zawsze, poprawiłem i teraz działa jak należy :) Wielkie dzięki za pomoc i macie racje, radząc się słowami serwisu tanie militaria daleko nie zajde :icon_razz2: Quote Link to post Share on other sites
Emcet Posted January 11, 2015 Report Share Posted January 11, 2015 Hehe, widzisz ;) Pseudo serwis spartaczył robotę i jeszcze chciał wyciągnąć kasę za nowy silnik. Gdyby to było na gwarancji, to próbowali by załatwić to przez spsikanie silikonem i odprawienie do domu :/ Już podobne akcje się przez forum przwijały. Mamy kilku serwisantów na miejscu w okolicy Lbn, więc do różnych sklepowych, kiepskich serwisów nie musisz się fatygować :P Quote Link to post Share on other sites
ZAPI Posted January 11, 2015 Author Report Share Posted January 11, 2015 Spoko :) Jeszcze raz dzięki.Następnym razem nie będe tam jechał tylko poradze się kogo bardziej ogarniętego w temacie serwisu replik itd:) Już wiem do kogo się zwracać. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.