zajcu97 Posted January 7, 2015 Report Share Posted January 7, 2015 Smaruj, w tych miejscach nigdy nie żałuje smaru (oczywiście w granicach rozsądku). Link to post Share on other sites
tikitonga22 Posted January 8, 2015 Report Share Posted January 8, 2015 Witam właśnie robimy podkładkowanie i ładzie kręcą sie zębatki lecz gdy podłączymy baterie troche chrobocze, nie ma tego czystego dźwięku Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 8, 2015 Report Share Posted January 8, 2015 Podczas pracy obracaj GB, jeśli ustąpi chrobot, to znaczy że masz gdzieś za mało podkładek. Najczęściej na tłokowej lub środkowej. Możesz też sprawdzić luzy na ośkach przez poruszanie zębatek góra/dół. Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted January 8, 2015 Report Share Posted January 8, 2015 Przyjrzyj się czy w czasie pracy w różnych płaszczyznach zębatka tłokowa nie trze o środkową lub środkowa o silnikową, ewentualnie tłokowa o przerywacz. Link to post Share on other sites
piecia10 Posted January 8, 2015 Author Report Share Posted January 8, 2015 (edited) Wiec tak zebatki dobrze są już podkładkowane , każda zębatka dobrze przylega nie za ciasno , nie za lekko . Głos może nie jest mega cicho ale zębatki dobrze się zazebiają nie ma tak że smyrają sie końcówkami , ale jest problem taki teraz że wszystko hula lecz nie na SP130 tylko na stokowej sprężynie, silniczek chyba nie daje rade naciągać go do końca . Może Panowie doradzicie jaki silniczek ? Znalazłem tez na Gunfire taki dosyć tani moze sie nada? http://gunfire.pl/pr...0-Standard.html taki dźwięk samych zębów , nie jest to idealne , ponieważ albo taki trafił mi sie chinol albo nie wiem 4h podkładowaliśmy , mnóstwo kombinacji i ta była najbardziej optymalna ponieważ zęby były w najlepszej pozycji względem siebie i brzmiały no jakby to powiedzieć najciszej : ) http://www26.zippysh...82845/file.html wiadomo to nie taki dźwięk jak tu ale zauważyliśmy że tak chrobocze zebatka silnikowa bo podłączaliśmy samą z silniczkiem i ona wydawała taki dźwięk, przeróżne kombinacje z nią były i nadaj taki dźwięk wydawała. Edited January 8, 2015 by piecia10 Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted January 8, 2015 Report Share Posted January 8, 2015 (edited) Sprawdź czy środkowa nie zachacza o łożysko lub szpary w szkielecie bo już jest naprawde nieźle tylko coś odrobinę trze. Ewentualnie jeśli nie mógł byś znaleźć przyczyny to montuj zębatki po kolei i sprawdź kiedy dźwięk się pojawia, czyli najpierw sama silnikowa i silnik, potem silnikowa, środkowa i silnik, a na sam koniec wszystkie. Edited January 8, 2015 by zajcu97 Link to post Share on other sites
piecia10 Posted January 8, 2015 Author Report Share Posted January 8, 2015 ok sprawdzimy to ale już nie dziś : ) bo za dużo jak na jeden dzień ; P tylko rozczarowałem się że nie naciąga sprężyny 130 . A wszystko ładnie już działa , zdjąłem tylko pierwszą gumkę z głowicy tłoka i ładnie jeździ bo wcześniej na 2 gumkach ciężko wchodził do cylindra : ) Sprawdź czy środkowa nie zachacza o łożysko lub szpary w szkielecie bo już jest naprawde nieźle tylko coś odrobinę trze. Ewentualnie jeśli nie mógł byś znaleźć przyczyny to montuj zębatki po kolei i sprawdź kiedy dźwięk się pojawia, czyli najpierw sama silnikowa i silnik, potem silnikowa, środkowa i silnik, a na sam koniec wszystkie. no właśnie taki dźwięk wydawała silnikowa :) ale próbowaliśmy różnych kombinacji i ciągle dźwięk taki sam a nawet głośniejszy , wiec udało sie tylko lekko to wyciszyć . Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted January 8, 2015 Report Share Posted January 8, 2015 Sprawdzałeś czy zębatki kręcą się luźno? (po mocnym pchnięciu śrubokrętem tłokowa powinna wykonać okł 2 obroty gdy wszystkie 3 siedzą razem). Jeśli na pewno nigdzie nie będzie zbędnego tarcia to już wina silnika. Link to post Share on other sites
piecia10 Posted January 8, 2015 Author Report Share Posted January 8, 2015 Sprawdzałeś czy zębatki kręcą się luźno? (po mocnym pchnięciu śrubokrętem tłokowa powinna wykonać okł 2 obroty gdy wszystkie 3 siedzą razem). Jeśli na pewno nigdzie nie będzie zbędnego tarcia to już wina silnika. tak kręciliśmy śrubokrętem wykonała spokojnie 2 obroty, lekko bez tarcia, były takie luzy bardzo małe ale nie za duże , Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted January 8, 2015 Report Share Posted January 8, 2015 No to raczej silnik, poszukaj na komisie a&k na neodymach z niebieskim tyłem. Aktualnie do tych sprężyn to najlepsze rozwiązanie cena-jakość. Link to post Share on other sites
piecia10 Posted January 8, 2015 Author Report Share Posted January 8, 2015 No to raczej silnik, poszukaj na komisie a&k na neodymach z niebieskim tyłem. Aktualnie do tych sprężyn to najlepsze rozwiązanie cena-jakość. właśnie tez tak myśle że to silnik, bo od kiedy ją kupiłem ona tak chodziła jak by rozładowywała sie bateria, a mam lipola 7,4 dobrze śmiga. A po dzisiejszej operacji naciąga tylko stokową sprężyne a sp130 guardera tylko do połowy cofnie i stoi Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted January 8, 2015 Report Share Posted January 8, 2015 Możesz zainwestować w chiński neodym bo to i tak replice wyjdzie na dobre. Jak będzie widoczna poprawa i bateria będzie długo trzymać to znaczy że silniczek boya nie ogarniał, jeśli będzie chodzić jako tako i rozładuje dość szybko baterie to gdzieś będzie opór. Link to post Share on other sites
piecia10 Posted January 8, 2015 Author Report Share Posted January 8, 2015 Możesz zainwestować w chiński neodym bo to i tak replice wyjdzie na dobre. Jak będzie widoczna poprawa i bateria będzie długo trzymać to znaczy że silniczek boya nie ogarniał, jeśli będzie chodzić jako tako i rozładuje dość szybko baterie to gdzieś będzie opór. a ten silniczek sie nie nada co z gunfire wysłałem ? Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted January 8, 2015 Report Share Posted January 8, 2015 Osobiście nigdy o nim nie słyszałem, za to a&k mam u siebie i się sprawdza na m150. Poza tym na forum zbiera dużo dobrych opinij. Link to post Share on other sites
piecia10 Posted January 8, 2015 Author Report Share Posted January 8, 2015 Osobiście nigdy o nim nie słyszałem, za to a&k mam u siebie i się sprawdza na m150. Poza tym na forum zbiera dużo dobrych opinij. no ok ok , wiec poszukam moze znajde go tu : ) Link to post Share on other sites
piecia10 Posted January 8, 2015 Author Report Share Posted January 8, 2015 jeszcze może da coś wymiana kabli i wstawienie mosfeta i podpięcie pod batke 11,1 : ) jak nie to chyba juz musowo silniczek trzeba kupić Link to post Share on other sites
zajcu97 Posted January 8, 2015 Report Share Posted January 8, 2015 Lepiej ten silnik, nie katuj biednego boyia na 11,1 Link to post Share on other sites
piecia10 Posted January 8, 2015 Author Report Share Posted January 8, 2015 spoko spoko Link to post Share on other sites
piecia10 Posted January 16, 2015 Author Report Share Posted January 16, 2015 Witam temat do zamknięcia : ) wszystko działa po wymianie kabelków http://www9.zippyshare.com/v/TtcvZMUE/file.html Link to post Share on other sites
Recommended Posts