Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Kompatybilność hełmu Fast i Headset'ów


Recommended Posts

Witam!

Chciałbym się dowiedzieć jak wygląda kompatybilność headsetów z replikami różnych rodzajów chełmów Fast. Posiadam replikę Fast'a w wersji Balistic High Cut i zastanawiam się czy zestaw od Z-Tactical Bowman EVO III (tyczy się to wszystkich bowmanów) będzie kompatybilny tj. czy nic nie będzie upijało i dobrze współgrało, czy będzie trzeba np. wyjąć boczne pianki itp.

Zachęcam również do dyskusji na temat kompatybilności innych zestawów.

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
  • 1 month later...

Panowie,

Chciałem zakupić ten kask poniżej (X- shield fast PJ)

 

 

http://gunfire.pl/product-pol-1152204746-Replika-kasku-X-Shield-FAST-PJ-oliwkowy.html

 

ale sklepowi powiedzieli, że nie mają montażu do słuchawek aktywnych/ ochronników słuchu.

W temacie fastów jestem całkiem zielony, pokłosie latania przez dłuższy czas w polskiej skorupie na głowie. :)

Bardzo proszę o wskazówki jaki kask/ hełm i zestaw słuchawkowy powinienem wybrać żeby za bardzo nie martwić się montażem. Ot, kupić, złożyć, używać. Dysponuję budżetem do 600 zł za komplet (hełm + słuchawki).

Z góry dzięki za okazaną pomoc.

Link to post
Share on other sites