Pon Pon Posted January 28, 2015 Report Share Posted January 28, 2015 Witam! Od dzisiaj jestem posiadaczem nowego socoma gazowego TM. Wszsytko pięknie ładnie ale nie podoba mi się w sposób napełniania magazynka, podczas jego załadowywania dużo gazu ucieka bokami, strasznie syczy i pluje gazem, magazynek oczywiście da się naładować i działa lecz tak nie powinno być raczej w nowej klamce od TM. Dodatkowo napisze ze inny magazynek do beretty ładuje się bez problemu na tym samym gazie i nic nie pluje gazem ładuje się po cichu oraz bez żadnych problemów, prosił bym o pomoc co może być i co mogę zrobić jutro będę dzwonił do speca ale chciałbym wysłuchać waszych opinii oraz komentarzy dodam że nie znam się na gazówkach przypuszczam że coś może być ze zaworkiem ale tak jak mówiłem nie znam się na gazikach. Za wszelką pomoc będę bardzo wdzięczny!!! Quote Link to post Share on other sites
Karol88 Posted January 29, 2015 Report Share Posted January 29, 2015 (edited) Uszczelka nie jest uszkodzona, podwinięta ? Edited January 29, 2015 by Karol88 Quote Link to post Share on other sites
Pon Pon Posted January 29, 2015 Author Report Share Posted January 29, 2015 Dzwoniłem do speca i powiedzieli mi ze te klamki od TM nie mają uszczelek i że to specjalny patent by nie przeładować magów na dodatek mówią że może coś skurwiłem używając normalnego gazu abey brut zamiast o ciśnieniu 144a, na dodatek teraz w domu postrzelałem z niego i mag syczał przez chwile w wnętrzu socoma, nowe z pudełka kupiłem by nic się nie psuło z początku a tutaj że tak powiem piz**. Quote Link to post Share on other sites