Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M4 G&P - problem z dyszą - podawanie kulek


Recommended Posts

Otóż kupiłem jakiś czas temu używane M4 G&P. Okazało się, że dysza nie cofa się do końca - nie podaje kulek (tylko co któryś strzał ładuje kulkę). Czytałem podobne tematy na różnych forach, ale tu mam inny problem. Po rozłożeniu gb wszystko wydaje się być ok. Kręcąc zębatką popychacz wędruje z dyszą pod samą głowicę cylindra i w takim układzie dysza jest całkiem schowana - nie widać jej w komorze hop-up. Opóźniacz jest zamontowany standardowy g&p , czyli dość spory okrągły. Zauważyłem również, że strzelając na singlu jak i auto dysza cofa się o różne odległości - czasami tylko podryguje w zakresie maksymalnie wysunięta do około -0,5cm. Kompletnie nie mam pomysłu co to może być... Jakieś pomysły?

Link to post
Share on other sites

Ale on patrzy do komory jak naciska spust i dysza staje losowo bo zębatki mają bezwład i czasem naciągają prowadnicę mniej lub bardziej. To go sugeruje a prawda jest taka że dysza robi pełny cykl tylko tego nie widać.

 

Nie tędy droga.

 

1. Powiedz czy zmienioną masz komorę na inną niż G&P ?

2. Czy grzebałeś przy gumce Hop Up ?

Link to post
Share on other sites

Nie robi pełnego cyklu. Bezwład bezwładem, a dysza tylko czasami cofa się na maksa - tak, że kulka wpada. Nie jest to moja pierwsza replika i nie pierwszy raz grzebię w gb, stąd moje zdziwienie i brak pomysłów. Na singlu też zatrzymuje się w przeróżnych pozycjach i nie cofa się do samego końca. Komora stock a gumkę wymieniłem. Wdrożę w życie sugestię verb007 i zobaczymy.

Link to post
Share on other sites

Zgrzytanie zębatek - kulka nie wylatuje a następna wytacza się z lufy lub dzieje się to w odwrotnej kolejności. Jutro będę miał możliwość postrzelania na innych magach - może to ich wina. Po podniesieniu zębatki suche strzały na auto są zdecydowanie rzadsze niż wcześniej a na singlu widać, że dysza wykonuje pełny cykl.

Link to post
Share on other sites

A co mam Ci powiedzieć bez zaglądania ?

Spuść powietrze bo niepotrzebnie się spinasz, OK ?

 

Moim zdaniem dławi ci się replika na kołnierzu gumki. Wszystko na to wskazuje.

Rozbierz komorę i złóż poprawnie.

Zazwyczaj winę za usterke ponosi ostatnia grzebana rzecz.

Edited by Cervantez
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...