ptyś Posted March 27, 2015 Report Share Posted March 27, 2015 Otóż kupiłem jakiś czas temu używane M4 G&P. Okazało się, że dysza nie cofa się do końca - nie podaje kulek (tylko co któryś strzał ładuje kulkę). Czytałem podobne tematy na różnych forach, ale tu mam inny problem. Po rozłożeniu gb wszystko wydaje się być ok. Kręcąc zębatką popychacz wędruje z dyszą pod samą głowicę cylindra i w takim układzie dysza jest całkiem schowana - nie widać jej w komorze hop-up. Opóźniacz jest zamontowany standardowy g&p , czyli dość spory okrągły. Zauważyłem również, że strzelając na singlu jak i auto dysza cofa się o różne odległości - czasami tylko podryguje w zakresie maksymalnie wysunięta do około -0,5cm. Kompletnie nie mam pomysłu co to może być... Jakieś pomysły? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted March 27, 2015 Report Share Posted March 27, 2015 Podnieś zębatkę tłokową ciutkę wyżej jeśli jest jeszcze na to miejsce i sprawdź czy to pomoże. Quote Link to post Share on other sites
Szelma1981 Posted March 28, 2015 Report Share Posted March 28, 2015 Ale on patrzy do komory jak naciska spust i dysza staje losowo bo zębatki mają bezwład i czasem naciągają prowadnicę mniej lub bardziej. To go sugeruje a prawda jest taka że dysza robi pełny cykl tylko tego nie widać. Nie tędy droga. 1. Powiedz czy zmienioną masz komorę na inną niż G&P ? 2. Czy grzebałeś przy gumce Hop Up ? Quote Link to post Share on other sites
ptyś Posted March 28, 2015 Author Report Share Posted March 28, 2015 Nie robi pełnego cyklu. Bezwład bezwładem, a dysza tylko czasami cofa się na maksa - tak, że kulka wpada. Nie jest to moja pierwsza replika i nie pierwszy raz grzebię w gb, stąd moje zdziwienie i brak pomysłów. Na singlu też zatrzymuje się w przeróżnych pozycjach i nie cofa się do samego końca. Komora stock a gumkę wymieniłem. Wdrożę w życie sugestię verb007 i zobaczymy. Quote Link to post Share on other sites
ptyś Posted March 28, 2015 Author Report Share Posted March 28, 2015 No to tak. Po podniesieniu zębatki tłokowej problem przy strzelaniu na singlu już nie występuje, natomiast na auto nadal zdarzają się zacinki i suche strzały. Bardziej się już zębatki podnieść nie da. Quote Link to post Share on other sites
Szelma1981 Posted March 28, 2015 Report Share Posted March 28, 2015 Na czym polega zacinka ? Quote Link to post Share on other sites
ptyś Posted March 28, 2015 Author Report Share Posted March 28, 2015 Zgrzytanie zębatek - kulka nie wylatuje a następna wytacza się z lufy lub dzieje się to w odwrotnej kolejności. Jutro będę miał możliwość postrzelania na innych magach - może to ich wina. Po podniesieniu zębatki suche strzały na auto są zdecydowanie rzadsze niż wcześniej a na singlu widać, że dysza wykonuje pełny cykl. Quote Link to post Share on other sites
Szelma1981 Posted March 28, 2015 Report Share Posted March 28, 2015 Czary panie, czary ! Quote Link to post Share on other sites
ptyś Posted March 28, 2015 Author Report Share Posted March 28, 2015 Pozostawię bez komentarza Twoją merytoryczną odpowiedź, Panie Gandalfie vel wszechwiedzący i nieomylny. Quote Link to post Share on other sites
Szelma1981 Posted March 28, 2015 Report Share Posted March 28, 2015 (edited) A co mam Ci powiedzieć bez zaglądania ? Spuść powietrze bo niepotrzebnie się spinasz, OK ? Moim zdaniem dławi ci się replika na kołnierzu gumki. Wszystko na to wskazuje. Rozbierz komorę i złóż poprawnie. Zazwyczaj winę za usterke ponosi ostatnia grzebana rzecz. Edited March 28, 2015 by Cervantez Quote Link to post Share on other sites
ptyś Posted March 28, 2015 Author Report Share Posted March 28, 2015 Też tak myślałem, ale jest złożona dobrze ;) Quote Link to post Share on other sites
Oleander Posted April 9, 2015 Report Share Posted April 9, 2015 Komora jest z czarnymi czy niebieskimi pokrętłami? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.