Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

G36C Ares zaciął się i wypadł element


Recommended Posts

Hej maniacy

 

Mam problem taki, że w zeszłym tygodniu szarpnąłem się na gietę Aresa. Wszystko było ok, strzelalem sobie codziennie do butelek aż do wczoraj. Replika zaczęła mniej płynnie pracować aż do wydawania dziwnych dźwięków i zaprzestania strzelania. Silnik pracuje jakby chciał a nie mógł, kręci w miejscu jak wkrętarka ze sprzęgłem po dokręceniu wkręta. Aż się boje cisnąć, żeby zębów nie pogubić (jeśli to już nie nastąpiło). Blow back został w pozycji 1/4 odsłaniając regulację hop-upa i zgodnie z powyższymi też nie chce wrócić.

 

Czy to jest ten słynny problem zacięcia tłoka? Czy coś jeszcze innego może być?

 

A co jeszcze ciekawe, jak otworzyłem replikę, żeby zobaczyć co jest i poruszać bebechy, to wypadł mi pin ze środka. Pina na schemacie nijak nie potrafię zidentyfikować, żeby wsadzić go na miejsce.

http://www.aresairso...expose_plan.jpg Co to może być za część?

 

Bateria jaką mam to LiPo, świeżo naładowana Turningy 7,4 1800 20C (w zestawie z repliką nie było nawet Nimh), nie żyłowałem na full auto strzelaniem. Idzie to ogarnąć łatwo samemu, czy dać na serwis od razu? Wolałbym chociaż tego pija wsadzić gdzie trzeba.

 

Podrzucam foty:

https://www.dropbox....092602.jpg?dl=0 - tak wygląda to w tym momencie

https://www.dropbox....092712.jpg?dl=0 - to ten pin

https://www.dropbox....094436.jpg?dl=0 - komora

 

EDIT: zgubiłem literkę

Edited by danth
Link to post
Share on other sites

Jest to pin ustalający gearbox w chwycie silnikowym, koło zwalniacza maga.

 

Na rysunku E6*2.

 

Co do pracy gb. Spróbuj dokręcić śrubkę o oznaczeniu F4. Jest to śruba regulująca pozycję silnika.

Edited by Nitro
Link to post
Share on other sites

A otwierałeś tylko ten magwell czy cały gearbox wyciągałes i ten pin wyleciał? Zdjęcie za bardzo jie oddaje wymiaręw ale pin wygląda nieco za cienki na ten ustalający gearbox... Ale mogę się mylić oczywiście. A zacinka raczej pewna. Osobicśie byłem zniesmaczony jakością tych giet od Aresa... W jednej którą robiłem, jeden "włos" z tego beznadziejnego okablowania wpadł międY zęby i zmieliło środkową...Po rozłożeniu okazało sił że głowica tłoka nie za bardzo była zcentrowana i rzeźba w cylindrze... Ogólnie gorzej niż niejeden chińczyk zrobiona...

Link to post
Share on other sites

Co do pina to otworzyłem Magwell, lekko wysunąłem gearboxa i wyleciało. Nie pamiętam już czy wysunałem mocniej czy mniej w każdym razie z wyczuciem. Dziwna sprawa. W każdym razie pasował do miejsca, które podał Nitro, weszło jak od tego. Więc tę część uznaję za rozwiązaną, dzięki.

 

Co do reszty, @Nitro: F4 nie za bardzo mam pomysł, jak to dokręcić, bo jeśli dobrze czytam schemat, to F4 jest tylko gwintem bez łba. Pomiędzy F2 i F6 (zdjęcie).

 

https://www.dropbox.com/s/d8b76dg9fwoukxu/IMG_20150413_121843%282%29.jpg?dl=0

 

Tak czy inaczej jutro zawożę do serwisu.

Link to post
Share on other sites

Nom, ten zwalniacz jet tylko do odblokowania zamka, żeby się wygodniej hop upa regulowało. @Vaco: u mnie gearbox wygląda nieco inaczej, nie ma tego płaskiego elementu na trzech śrubach (vide zdjęcie i schemat).

 

Nie kręciłem już imbusami, zaniosłem do sklepu.0 Wzięli od razu na serwis.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...