Yoshi244 Posted May 14, 2015 Report Share Posted May 14, 2015 Cześć. Ostatnio wymieniłem prawie wszystko w gearboxie na SHS'a w mojej giecie, sprężyna SP120 Guardera, silnik stockowy. Strzelać strzela, poprawił się zasięg i tak dalej, jednak jedyne co mnie męczy to metaliczny dźwięk podczas strzelania. Ewidentnie jest to chyba sprężyna, czy możliwe że jest ona za mało nasmarowana i tak samo prowadnica czy trzeba trochę przestrzelać tą sprężyne? Aktualnie wystrzeliłem z niej około 300 kulek, silnik jest na pewno dobrze ustawiony, wybrałem najlepsze ustawienie. Pozdrawiam i liczę na porady. Quote Link to post Share on other sites
erykxdxd Posted May 14, 2015 Report Share Posted May 14, 2015 Często tak się dzieje, gdy sprężyna jest za krótka ;-) Ale to raczej nie możliwe. Możesz spróbować ją przesmarować, jeśli nie jest dostatecznie nasmarowana to daj trochę smaru. Możesz nagrać ten dźwięk? Quote Link to post Share on other sites
Merrowing Posted May 14, 2015 Report Share Posted May 14, 2015 Kiedy ten dźwięk się pojawia? Jest ciągły czy tylko w którejś fazie ruchu? Najlepiej go nagraj. Quote Link to post Share on other sites
Yoshi244 Posted May 15, 2015 Author Report Share Posted May 15, 2015 Dobra, nagrałem. Powiem wam, że po na ładowaniu baterii do pełna, strzela lepiej. Jednakże, jest taki brzdęk podczas strzelania, na głośnikach ciężko to usłyszeć, najlepiej w słuchawkach. Podrzucam bez kulek na sucho: I z kulkami: To po prostu już taki gearbox, czy coś nie tak złożone, czy nowa sprężyna? Quote Link to post Share on other sites
hindus Posted May 15, 2015 Report Share Posted May 15, 2015 Czy to przypadkiem nie wynika z łożyskowania (a tutaj: jego braku) prowadnicy sprężyny? Quote Link to post Share on other sites
Yoshi244 Posted May 15, 2015 Author Report Share Posted May 15, 2015 Hmm, tego nie wiem, gdyż jest wsadzona stalowa, łożyskowana prowadnica v3. Co prawda od ACM'a, ale innej nie było. To może być przyczyną? Quote Link to post Share on other sites
erykxdxd Posted May 15, 2015 Report Share Posted May 15, 2015 Może, tak naprawdę może to być wszystko co ,,dotyka" springa. A jest ona prosta? (sprężyna). Quote Link to post Share on other sites
Yoshi244 Posted May 15, 2015 Author Report Share Posted May 15, 2015 No tak, sprężyna nówka sztuka, prosta i ledwo się mieści w gearboxie. A więc to sprężyna i/lub prowadnica sprężyny? O coś spring dotyka? Quote Link to post Share on other sites
Merrowing Posted May 16, 2015 Report Share Posted May 16, 2015 Ja też sprawdziłbym prowadnicę- może ma luz albo nie ma ruchu na łożysku albo nie trzyma się dobrze w połówkach gearboxa? Ewentualnie sprawdź też podkładkę w tłoku, może jest krzywa. Eryk dobrze mówi, to może być cokolwiek co dotyka sprężyny. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted May 16, 2015 Report Share Posted May 16, 2015 Charakterystyczne brzdękanie sprężyny spowodowane jest mniejszą średnicą zewnętrzną samej prowadnicy w stosunku do średnicy wewnętrznej sprężyny. Smarowałeś prowadnice sprężyny ? Quote Link to post Share on other sites
Yoshi244 Posted May 16, 2015 Author Report Share Posted May 16, 2015 Sprawdzę prowadnicę tak jak mówisz, Merrowing. verb007, no właśnie raczej słabo ją posmarowałem, albo nawet wcale, trochę posmarowałem sprężyne ale prowadnicy nie ruszałem. Nie wiedziałem, że trzeba ją dobrze posmarować. Quote Link to post Share on other sites
Yoshi244 Posted May 24, 2015 Author Report Share Posted May 24, 2015 Dobra, mieliście racje. Wystarczyło nasmarować bardziej sprężynę i prowadnicę sprężyny i wszystko śmiga cichutko. Dzięki bardzo za pomoc, temat można zamknąć. :) Quote Link to post Share on other sites
Nihilanth Posted December 3, 2016 Report Share Posted December 3, 2016 Witam. Mam podobny problem .. pojawił się on gdy ostano złożyłem GB. W GB wymienione : prowadnica( łożyskowana) , głowica tłoka oraz cylindra . Sprężyna jest stockowa. Sprężyna jest posmarowana wraz z prowadnicą. Przez wcześniejszym rozkładaniem GB było ok do czasu zacięcia sie tłoka w tylnej pozycji potem rozebrałem całość. Po ponownym złożeniu (wszystko na oko było ok ) i posmarowaniu kilka dni później pojawił się ten odgłos. Czy sprężyna może być przyczyną zacięcia GB oraz tego odgłosu ? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.