Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Zacięcia i "plucie" kulek - CM.028a

Recommended Posts

Witam!

Jestem początkującym ASG-ejem i polecono mi rozpocząć przygodę z airsoftem od repliki podanej w tytule. Replikę kupiłem na Taiwangun'ie w styczniu tego roku. Od początku coś nie tak było z tą repliką. Kulki dziwnie latały, mały zasięg, zacięcia. Pomyślałem jednak, że pewnie tak musi być (mniemanie to wynikało z mojego braku obeznania w środowisku ASG) i że replika po przestrzeleniu będzie funkcjonowała prawidłowo, dlatego nie reklamowałem zakupionego produktu. Dzisiaj (16 maja) urządziliśmy sobie z kumplami pierwszą strzelankę w tym roku. Okazało się, że moja replika strasznie zacina, "pluje" kulkami, kulki jakoś wolno i niecelnie lecą. Po godzinie replika w ogóle nie strzelała. Gdy kulki znajdowały się w magazynku, replika wydawała dziwny odgłos, zaś gdy magazynek był pusty, replika wydawała normalny dźwięk strzału. Podejrzewam, że jest to wina właśnie magazynka, lecz gdy załadowałem pojedynczą kulkę do komory, wystrzelona kulka i tak leciała niecelnie, wolno, i na małą odległość. Replika jeszcze ma 8 miesięcy gwarancji. 360 fps, nic nie było wymieniane, replika nie była rozbierana. Używam kulek 0.23g od PJ. Kumple mają emki od Cymy, modele 507 i 508. Używają kulek 0.2g od PJ. Ich repliki strzelają świetnie, dobry zasięg, kulki pięknie są niesione, żadnych zacięć. Proszę, pomóżcie mi, doradźcie, gdzie znajduje się źródło problemu, bo na nieszczęście kupiłem droższą replikę od kumpli, a moja działa fatalnie, pewnie trafił mi się wadliwy egzemplarz. Z góry bardzo dziękuję!

Moje CM.045 (stock, tylko gumka wymieniona) nie toleruje kulek PJ. Nie chce ich podawać, blokują sie w połowie drogi do komory. Sprawdź na czymś lepszym - Guarder, G&G, Rockets Platinum. To w kwestii zacięć.

Fps mierzyłeś sam czy masz info z serwisu? Może masz HU za mocno ustawione po prostu?