Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam :) Odnośnie tego że wykonuje teraz własnoręcznie replikę snajperki MB10A-WD a właściwie wzoruje się na jej wyglądzie, zatrzymałem się na jednej rzeczy mianowicie. Wykonanie tłoka, to nic trudnego mając dostęp do urządzeń skrawających ale... właśnie to "ale". Rozbierając ostatnio wiatrówkę zauważyłem ze na końcówce tłoka zamiast oringu siedzi taki simering i no i moje pytanie jest następujące co będzie lepsze? pozdro :)

Link to post
Share on other sites

Przy zastosowaniu simering zdaje się ,że nie musisz mieć głowicy tłoka kierunkowej ( z otworami) aby uzyskać prawidłowe dociśnięcie uszczelnienia do powierzchni cylindra. O-ring to łatwiejsza alternatywa, ale myślę że simering jest lepszy... w pneumatyce siłowej (aktuatory) to właśnie simeringi przodują a nie "prostackie" oringi

 

:-)

Link to post
Share on other sites

Zimering tez ułatwia posuw w jedną stronę ,bo tylko w te jedna się rozpiera... Wersja z oringiem jest tansza dla producenta, wiec szybciej sprzeda produkt... Część głowic w gaziakach tez ma coś na kształt zimeringa, a aftermarkety bywają już z oringami... Tak jak pisałem wcześniej-zimering będzie "bardziejszy" do większych mocy.

 

@Arekkondrat5- jak to nie problem dla ciebie z ta rzęźbą na obrabiarkach, to zrób dwa, każdy z innym rodzajem doszczelnienia , sprawdź i zapodaj na forum...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...