Stoczek Posted June 19, 2015 Report Share Posted June 19, 2015 Witam, Dostałem dzisiaj replikę G608-2. Postrzelałem chwilę, a potem padła. Kiedy naciskam spust nic się nie dzieje. Nie mam w niej bezpiecznika. Kiedy naciskam spust styk do podłączania baterii bardzo się nagrzewa. Czy wie ktoś jak temu zaradzić? Czy obejdzie się bez wysyłania do serwisu? Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted June 19, 2015 Report Share Posted June 19, 2015 (edited) Tak jak napisałem w Twoim drugim temacie dotyczącym tego samego problemu-jeżeli uważasz, że sam nie dasz rady , znajdź serwisanta z okolicy albo serwis sklepowy... A jakakolwiek reakcja na spust, choćby tykniecie silnika jest? bo co to znaczy "replika padła"? Z wysokości padła, czy jak? Może zacinka w gearboxie , może zwoje silnika ...może...może. To nie portal wróżkarski,. Jakbyś miał smykałkę i chciał spróbować swoich sił, to replikę musisz rozebrać, całą instalacje elektryczną wyciągnąć, silnik z gearbox'a też, obejrzeć kable czy izolacja w całości. Podłączyć pod batkę tylko silnik i zobaczyć czy kręci-jak kręci to problem najprawdopodobniej w gearboxie. Edited June 19, 2015 by karol_alasz Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted June 19, 2015 Report Share Posted June 19, 2015 Domyślam się, że działasz na fabrycznie dawanej baterii - wymień ją na coś innego. Li-Po 7.4V albo lepszej jakości Ni-MH, jeśli nie masz dobrej ładowarki albo na nią Cię nie stać. Quote Link to post Share on other sites
Stoczek Posted June 19, 2015 Author Report Share Posted June 19, 2015 Domyślam się, że działasz na fabrycznie dawanej baterii - wymień ją na coś innego. Li-Po 7.4V albo lepszej jakości Ni-MH, jeśli nie masz dobrej ładowarki albo na nią Cię nie stać. A czy w ogóle martwić się, czy jeszcze będzie działał? :) Pewnie oddam go do serwisu i mam nadzieję, że jeszcze nim postrzelał, bo nie chcę, żeby moja przygoda z ASG skończyła się po tylko kilku strzałach... Próbowałem także włożyć baterię kolegi i to samo. Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted June 19, 2015 Report Share Posted June 19, 2015 Szajs to jest, który niemal zawsze wymienia się przy pierwszej sposobności. Quote Link to post Share on other sites
erykxdxd Posted June 20, 2015 Report Share Posted June 20, 2015 Rozładowany akku, za mały prąd do naciągnięcia sprężyny a więc silnik stawia opór i dla tego się grzeją. Polecam ładowarkę ;-) Quote Link to post Share on other sites
prorokxdd Posted July 7, 2015 Report Share Posted July 7, 2015 a sporóbuj dać spężynę M100 bo w standardzie jest chyba M115, albo M110 i tak jak kolega nieco wyżej pisał daj batkę z większym napięciem. Jest takowa opcja że silnik nie daje rady bo jest za duże obciążenie. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.