tomekgno Posted August 2, 2015 Report Share Posted August 2, 2015 Mam takie pytanie odnoscie gearbox v2. Kupilem go w sklepie z okablowaniem i calam instalacja mosfet. lecz niestety przysparza mi wiecej kłopotów niż pożytku. Czy da sie ten system wylutować czy musze kupic nową kostkę stykową ? Prosze o pilną pomoc. GB firmy jg/ge http://redberet.pl/p/139/1152223181/kompletny-wzmocniony-gearbox-v2-gearboxy-czesci-gearboxa-czesci-replik-elektrycznych.html Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted August 2, 2015 Report Share Posted August 2, 2015 Jakie są objawy? Quote Link to post Share on other sites
tomekgno Posted August 2, 2015 Author Report Share Posted August 2, 2015 nie zakłóca pracy, w mechanicznym wzgledzie wszystko oki, lecz problem ciagle z wypinajacymi sie kabelkami, w okresie niskich temperatur niestety czesto one sie łamią, a pozniej trzeba pol repliki rozbierac i poskladac wszystko do kupy. dlatego potrzebuje porady czy mozna zdemotowac/ wylutowac mosfeta bez wymieniana czesci. Quote Link to post Share on other sites
slawek96 Posted August 2, 2015 Report Share Posted August 2, 2015 Żeby wylutować mosfet musisz rozebrać gearbox. Inaczej w V2 się nie da. Mosfet zostaw, wymień tylko kable na silikonowe (wszystkie kable łącznie z sygnałowymi do mosfetu). Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.