durrr Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 Witam, mam raczej nowe rk01w, stock baterię, bebechy full stock. Problem jest tego typu, że jak zacznę strzelać na auto to zacina mi tłok w tylnym położeniu i nie chcę przeskoczyć. Muszę podpiąć lipola żeby wykonać ten jeden strzał. Problem natarczywie się powtarza, ktoś wie co może być powodem? Mam wyjęty GB i się zastanawiam czy go rozbierać. Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 (edited) A na lipolu ten problem też występuje? EDIT: Moim zdaniem stockowa batka już nie wyrabia albo jest niedoładowana. Przebieg też mógł do tego przyczynić, wzrosły opory w gb co w połączeniu z w/w padającym pakietem (który z miejsca jest guzik wart) daje taki efekt. Korzystaj na lipolu, wtedy będziesz mógł wyeliminować winę baterii. Edited November 22, 2015 by senkuPH Quote Link to post Share on other sites
durrr Posted November 22, 2015 Author Report Share Posted November 22, 2015 Jest jeszcze coś takiego że jak się zatnie w tylnym położeniu i nacisnę na spust to słychać tylko cyknięcie i moment się kable nagrzewają Quote Link to post Share on other sites
erykxdxd Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 Czyli czas prześiąść się na li-po. Możesz spróbować wyczyścić styki w kostce stykowej, sprawdzić ich stan, czy usunąć bezpiecznik. Quote Link to post Share on other sites
durrr Posted November 22, 2015 Author Report Share Posted November 22, 2015 Na lipo to ja śmigam od 4 lat :) Tak się zainteresowałem tym rk bo sobie wisiała na ścianie to sobie mówię na zimę będzie jak znalazł. W ujemnych temperaturach nie będę katował SR-25. Muszę tylko poszukać jakiegoś lipola, który wejdzie pod pokrywę zamka. Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 U mnie do VFC (boyi to jego kopia) ten wchodzi bez problemu: Quote Link to post Share on other sites
Alanos Posted November 22, 2015 Report Share Posted November 22, 2015 Ja bym wymienił okablowanie z wtyczkami (i ewentualnym mosfetem). Do tego poskładanie elegancko gb (podkładkowanie i smary). Wymiana na lipo jak najbardziej opłacalna (tylko koszt ładowarki 100+zł). Jeśli to nie da efektu, to albo masz zębatki słabo wykonane, albo łożyska, albo silnik nie domaga. Quote Link to post Share on other sites
Ślepak Posted November 24, 2015 Report Share Posted November 24, 2015 Tak się wtrącę. Durrr, stestuj na li-po ile wlezie. Ja miałem kiedyś podobny problem też wszystko w stocku, tylko li-po wsadzone. I żadna batka nie dała rady ruszyć tłokiem. Dopiero doładowanie baterii pomagało, a była niewiele rozładowana. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.