miweq Posted November 29, 2015 Report Share Posted November 29, 2015 Hej, noszę się z zamiarem zakupu kałacha. Poszukuję czegoś, co będzie solidnie wykonane i da jak najlepsze osiągi w stocku. Ewentualne ulepszenia pewnie się pojawią (no chyba, że popierdułki pokroju gumki hop-up - to mogę zrobić od razu po zakupie), ale to w bliżej nieokreślonej przyszłości :icon_smile: Ustrojstwami, które mam na oku są te oto: http://gunfire.pl/pr...-MN-Gen-2-.html wygląda na całkiem solidny kawał stali :icon_smile: http://gunfire.pl/pr...-LCK104-NV.html to jest druga rozważana przeze mnie opcja - głównie ze względu na to, że obecnie jest w promocji. Przeszukawszy obszerne zasoby internetów widzę, że zarówno E&L jak i LCT mają swoich zwolenników, przez co jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem. Byłbym wdzięczny za opinie nt. tych karabinów. Jestem też otwarty na inne opcje (niekoniecznie z rodziny AK) z podobnej lub niższej półki cenowej. Ceny tych karabinów to w zasadzie górna granica tego, co mogę wydać na samą replikę. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted November 29, 2015 Report Share Posted November 29, 2015 Jeżeli masz pieniądze na LCT, to wzięcie E&L byłoby zbrodnią. Zaś od E&L wolałbym pomysleć o FC - jest o wiele tańsze, a z zewnątrz to dokładnie to samo. Quote Link to post Share on other sites
miweq Posted November 29, 2015 Author Report Share Posted November 29, 2015 Dobra, to teraz kolejne pytanie: dlaczego akurat LCT? Co za nim przemawia? Bo opinie nt. obu firm widziałem raczej pozytywne. Jak z osiągami na stocku tych LCTków? Tu akurat nie trafiłem na żadne sensowne informacje. Jakieś elementy do wymiany od kopa? Quote Link to post Share on other sites
Tiloren Posted November 29, 2015 Report Share Posted November 29, 2015 W sprawie lct..jest fajny temat o nich i nawet recenzja z rozbieraniem gb na wumasgu. Od siebie powiem - kable jak na stock ma spoko, lufa wew. jest gorsza od stocka.. od razu do wymiany.. Quote Link to post Share on other sites
Alanos Posted November 29, 2015 Report Share Posted November 29, 2015 Moim zdaniem błędem jest szukanie jak najlepszych osiągów w stocku. Dlaczego? 1. Bebechy do standardowych gb są łatwo dostępne i bez problemu je wymienić 2. Odwrotnie z body, ciężko dostępne + drogie 3. Jak się wciągniesz i tak powsadzasz swoje części, które uznasz za najlepsze. Quote Link to post Share on other sites
Mati86 Posted November 30, 2015 Report Share Posted November 30, 2015 Polecam LCT Quote Link to post Share on other sites
xxx768 Posted November 30, 2015 Report Share Posted November 30, 2015 Kupno E&L w jakiejkolwiek postaci to zbrodnia. To najzwyklejszy na świecie "chinol" (w najbardziej pejoratywnym znaczeniu tego określenia) tylko ciut podrasowany optycznie i z odpowiednią legendą. Wewnętrznie to mega badziewie, które dosłownie rozpada się w rękach. Na stocku jeszcze jakoś daje radę, ale przy założeniu prawdziwej SP130, a nie tego czegoś co udaje 130-kę zaczyna się sypać. Model o który pytasz pod dekiel zmieści chyba tylko jeden model baterii li-po o niewielkiej o pojemności. Można oczywiście dać większy akumulator, ale trzeba wtedy modyfikować okablowanie i całość schować w jakimś pokrowcu pod ramą kolby. Na twoim miejscu kupiłbym samo body E&L w GF za pośrednictwem kogoś ze zniżką na koncie i resztę poskładał sobie sam. Owszem, będzie to cena zbliżona do LCT bez promocji, ale zrobisz sobie secik pod SP150 i wsadzisz SP 130. Będzie to wręcz bezawaryjne. Podejrzewam jednak, że musiałbyś powierzyć tuning komuś za opłatą, bo chyba nie masz o tym specjalnie pojęcia, więc bezpieczniejsza będzie inwestycja w LCT. Quote Link to post Share on other sites
miweq Posted December 1, 2015 Author Report Share Posted December 1, 2015 Decyzja podjęta, dzięki za pomoc :) Temat w zasadzie do zamknięcia/usunięcia. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.