DAVVlD Posted January 24, 2016 Author Report Share Posted January 24, 2016 (edited) niestety silnik cymy nie byl moj i w gre nie wchodzi jego zamiana dla tego pytam czy moze wymiana wirnika ew przeczyszczenie cos zmieni w poborze pradu ?? moj karol_alasz moj silnik to ELM170 EndeBeats prosze jak nie masz nic sensownego do powiedzenie a widzac po twoich komentarzach ze dosc czesto tak wlasnie jest nie udzielaj sie z łaski swojej :) Edited January 24, 2016 by DAVVlD Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted January 24, 2016 Report Share Posted January 24, 2016 Kup inny silnik, a nie w wymiany wirnika się będziesz bawił... Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted January 24, 2016 Report Share Posted January 24, 2016 (edited) Tu nie chodzi o brudny wirnik, tylko uzwojenia I magnesy użyte. Ja bym jednak wymienił stok . Silniki z niebieskimi dupami (często ale nie zawsze neodym) nie są takie drogie- PJ, Cyma,RedDragon-jeden pies. Wydajne-pociągną słonia, pokazują pazur właśnie przy wysokowydajnych ogniwach (LiPo, LiFePo) . Edyta: Na TG krótki P&J za 114,05 PLN-dalej nie szukałem. Edited January 24, 2016 by karol_alasz Quote Link to post Share on other sites
DAVVlD Posted January 24, 2016 Author Report Share Posted January 24, 2016 niestety obecna sytuacja finansowa nie pozwala mi na wymiane a silnik to nie stock karol tylko elm170 ten za 220zl ;/ zakaldalem wczesniej temamt o frankentorque motor czyli przezucenie wirnika od stock rk do wlasnie tego elma.. czy to zbyt mocno go oslabi aby pociagnal m140 na 18:1 ? i czy pobor pradu zmaleje ?? Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted January 24, 2016 Report Share Posted January 24, 2016 Wirniki zmienia się w identycznych silnikach a nie w różnych. To już wiem jakiego silnika nie kupować Quote Link to post Share on other sites
DAVVlD Posted January 24, 2016 Author Report Share Posted January 24, 2016 Nie ma za co :-) i tak BTW tam wymieniają na różne juz sam nie wiem :-\ Quote Link to post Share on other sites
DAVVlD Posted May 3, 2016 Author Report Share Posted May 3, 2016 Tak aby nie zrazic wszystkich do tego ELM-a wymienilem baterie na zippy ta żólta 2700mah 25-35c. Silnik został i sprawuje sie naprawde dobrze ciągnął m140 na 18:1 teraz m150 na 26;1 i wcale jej nie czuje (rof na podobnym poziomie co m120 na stock silniku i li po 11,1) szybkostrzelnosc zaczyna spadac od sprezyn m160 ale nie sprawdzalem na sprezynach m170+ (chodz m170 robi pieknie :) ). Co do pradozernosci na ostatniej strzelance po wystrzeleniu ok 2000 kulasów na m150 sciagneło mi lekko ponad 1000mah wiec batka ktora padła mi w zime musiala poprostu konczyc swój żywot a moje prawie 3000mah bylo lekko na wyrost ( tak wiem lepiej miec zapas ) ;) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.