CrasH500 Posted February 28, 2016 Report Share Posted February 28, 2016 Witam. Od kilku dni mam problem z repliką kałasznikowa. Polega on na tym, że na auto strzela 3 kulki, a potem zacina się. Zacięcie polega na tym, że replika wydaje przy naciśnięciu spustu blokujący dźwięk, a kulki nie wylatują. Zauważyłem, że po jakimś czasie replika ,,odcina się'', ale strzela tylko na semi. Przy próbie na auto znowu powtarza się to samo. Co robić? Quote Link to post Share on other sites
naresss Posted February 28, 2016 Report Share Posted February 28, 2016 Może podwija gumkę hop up, sprawdź czy klips centrujący jest na swoim miejscu, czy lufa się nie cofnęła. Jeżeli problem pozostanie wyjmij lufę gumkę i złóż ponownie. Quote Link to post Share on other sites
Bizek Posted March 2, 2016 Report Share Posted March 2, 2016 Opisz precyzyjniej ten blokujący dźwięk. Tłok po naciśnięciu spustu pracuje (odgłos strzału) czy jest tylko takie tyknięcie i nic się nie dzieje? Jeżeli ta druga sprawa musisz odkręcić gearboxa i sprawdzić czy wszystko w nim jest na swoim miejscu i czy poszczególne elementy nie są uszkodzone. Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 Jeżeli ta druga sprawa musisz odkręcić gearboxa i sprawdzić czy wszystko w nim jest na swoim miejscu i czy poszczególne elementy nie są uszkodzone. Jak jest świeży, to niech lepiej odda na serwis. Quote Link to post Share on other sites
naresss Posted March 5, 2016 Report Share Posted March 5, 2016 (edited) Gdyby każdy oddawał na serwis, to by tym serwisom było za dobrze:).... Niech się chłopak uczy, ja rozkładanie, składania, podkładki mam w małym palcu, choć nie twierdzę, że wiem wszystko na ten temat... Ale niech bawi się sam, będzie pewny chociaż, że zrobił coś dobrze.. chyba, że zrobi byle jak :icon_smile:. Do autora- tam są tylko 3 zębatki, 6 łożysk (plus ewentualnie prowadnica i głowica tłoka :) ) i 5 sprężynek razem z główną.. ot cała filozofia.. Edited March 5, 2016 by naresss Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted March 5, 2016 Report Share Posted March 5, 2016 Świetna rada, kazać radzić sobie świeżemu z anti-revelsalem, spustem, zębatkami i sprężyną główną. Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted March 5, 2016 Report Share Posted March 5, 2016 Nie wiem czy rozebranie repliki po raz pierwszy w przypadku dosyć nietypowej usterki jest dobrym pomysłem. Zapewne trzeba będzie sprawdzić kilka elementów i co jak jest spasowane. To nie jest wymiana tłoka, sprężyny czy gumki HU, gdzie większość nowych powinna dać sobie radę, aczkolwiek znam osoby, które nawet z tym sobie w ogóle nie radzą mimo kilku letniego stażu w ASG. Quote Link to post Share on other sites
naresss Posted March 7, 2016 Report Share Posted March 7, 2016 Jeżeli to nie jest gimnazjalista to sobie poradzi. Quote Link to post Share on other sites
Spirol Posted March 7, 2016 Report Share Posted March 7, 2016 Ale nie każdy ma żyłkę majsterkowicza, nie potrafi bądź nie che się za to chwytać. Zrobi jak będzie chciał a w razie czego na necie jest ogrom filmów z de- i montażu GB v.2. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.