Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam mam tą replikę ale po ok 8k przebiegu ułamał się ząb na kole zębatym tym co naciąga tłok a nie znam się za bardzo na częściach czy zębatki shs i ogólnie części shs są dobre,czy warto w takiej replice wymieniać cylinder tłok głowicę dyszę i gumkę czarną systeme czy lepiej nie inwestować w tą replikę ale jak już i tak mam grzebać w gearboxie to wolę to zrobić raz niż otwierać do po 10 razy.

I jakbym zmieniał tłok to bym wolał kupić ten z metalowymi zębami tylko też 7,8.14.15 zębowy?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...