WanadeR Posted March 29, 2016 Report Share Posted March 29, 2016 Witam mam tą replikę ale po ok 8k przebiegu ułamał się ząb na kole zębatym tym co naciąga tłok a nie znam się za bardzo na częściach czy zębatki shs i ogólnie części shs są dobre,czy warto w takiej replice wymieniać cylinder tłok głowicę dyszę i gumkę czarną systeme czy lepiej nie inwestować w tą replikę ale jak już i tak mam grzebać w gearboxie to wolę to zrobić raz niż otwierać do po 10 razy. I jakbym zmieniał tłok to bym wolał kupić ten z metalowymi zębami tylko też 7,8.14.15 zębowy? Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted March 29, 2016 Report Share Posted March 29, 2016 14 stalowych zębów SHS. Mam w każdej replice w przedziale 400-550 FPS (czyli robionych pod bezawaryjną pracę/większe fpsy, a nie rof) i śmiga, nigdy mi żaden nie zdechł. Quote Link to post Share on other sites
WanadeR Posted March 29, 2016 Author Report Share Posted March 29, 2016 ok dzięki a jakiś cylinder głowica dysza czy coś opłaca się to robić? niby zawsze jakieś uszczelnienie Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted March 29, 2016 Report Share Posted March 29, 2016 Hm, w sumie to nie wiem dlaczego napisalem tylko o tłoku... Moim zdaniem - kup nową zębatkę, by replika strzelała, sprzedaj ją i kup Boyi w wersji stalowej. Quote Link to post Share on other sites
suharex Posted March 29, 2016 Report Share Posted March 29, 2016 Nie ma już w pełni stalowych boyców, no chyba, że gdzieś jakaś sztuka RK08s. 039u nie jest zła oprócz tego, że to standard TM. Quote Link to post Share on other sites
WanadeR Posted March 29, 2016 Author Report Share Posted March 29, 2016 Na pewno nie będę jej sprzedawał A jakbym brał duszę to krótką czy długą bo wujek Google nie chce pomóc Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.