Jasieko Posted April 22, 2016 Report Share Posted April 22, 2016 Witam, tak jak w tytule :) Z tego co się orientuję, to 02c jest w replikach starszej generacji typu cm039 i cm042, a 02b w replikach nowszych jak cm040 i cm048. Jakie są różnice w tych gearboxach? Czy można je bez przeróbek przekładać z nowszej generacji do starszej i odwrotnie? Pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
czortkot Posted April 22, 2016 Report Share Posted April 22, 2016 Wymiarowo to samo, da się podmienić, ten z niebieskim tyłkiem silnika uciągnie mocniejsze sprężyny. Różnice polegają na zastosowanych częściach wewnętrznych. Quote Link to post Share on other sites
Jasieko Posted April 22, 2016 Author Report Share Posted April 22, 2016 Dokładnie chodziło mi o te dwa 02C http://www.taiwangun.com/kompletne-gearboxy-2/kompletny-gearbox-v-3-cm-2?from=listing&campaign-id=19 02B http://www.taiwangun.com/kompletne-gearboxy-2/kompletny-gearbox-v-3-cm?from=listing&campaign-id=19 Oba malowane na czarno, oba mają silniki z niebieską dupką. Z zewnątrz różnią się tylko kolorem cylindra. Są jakieś konkretniejsze różnice? Jeśli tak to który lepszy :) Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted April 23, 2016 Report Share Posted April 23, 2016 http://www.taiwangun...&campaign-id=19 W opisie tego gb jest wymienione, że pasuje do replik CM.028S, CM.028B, CM.028C, CM.039C, CM.039U, CM.042S i są to repliki w których akumulator masz pod deklem, czyli kable prawdopodobnie są wyprowadzone pod dekiel. Ponadto są to repliki pochodne standardu Tokyo marui, więc część która rygluje pokrywę komory zamkowej jest zamontowana "na stałe" do szkieletu; w sensie że nie da się jej wyciągnąć bez rozbierania GB na dwie połówki. Ale to jest kosmetyka, a nie jakaś istotna różnica. http://www.taiwangun...&campaign-id=19 Natomiast w tym przypadku na zdjęciu widać, że kable są wyprowadzone do kolby (takiej która zmieści akumulator), ale wg opisu produktu pasuje do replik CM.040, 045, które akumulatorki mają pod deklem, więc opis nie jest do końca poprawny. Po za tym z opisu wynika że jest to gearbox przeznaczony do replik w standardzie VFC. Pomiędzy tymi dwoma gearboxami może też występować różnica w płytce selektora, bo pochodne Tokyo Marui mają nieco inaczej poukładane dołki pod selektor rodzaju ognia od replik standartu VFC. Z tego co pamiętam w obydwu jest dysza standardowa, czyli o długości 19,7mm, więc tu problemu nie będzie. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.