Jaqbek6 Posted May 6, 2016 Report Share Posted May 6, 2016 Witam proszę państwa! Z góry przepraszam, że zgłaszam się z taką błahostką ;) Chciałem wymienić sobie gumkę w mojej cymce ale napotkałem pewnie utrudnienia. Otóż dowiedziałem się, że demontaż w systemie VFC wygląda wszędzie tak samo, no to wbijam na youtube i widzę, że to nic trudnego - wybijamy pin wysuwamy przednią część repliki, odkręcamy dwie śrubki i już można wyciągać komorę. Ja jednak napotkałem taki problem, że po wybiciu pinu nie ma mowy, żeby przednią część wysunąć. Co gorsza na youtubie zobaczyłem filmik jak do wymiany gumki trzeba wyciągać cały gearbox!! I tu moje pytanie: Robię coś źle, czy naprawdę trzeba wysuwać cały gearbox?? Dlaczego nie prosiłem o wymianę gumki w sklepie? - Nie mieli dystansera typu H na którym mi zależało :( Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted May 6, 2016 Report Share Posted May 6, 2016 Jest jeszcze śruba imbusowa, która dociska lufę od góry Quote Link to post Share on other sites
Jaqbek6 Posted May 10, 2016 Author Report Share Posted May 10, 2016 Dziękuję serdecznie przyjacielu, rusofilu!! :icon_lol: :icon_lol: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.