zoller Posted June 28, 2016 Report Share Posted June 28, 2016 Dzień dobry. Proszę o pomoc ponieważ mam problem z pracą dyszy w gb v2 w m4 ale może od początku :icon_smile: Bebechy to: tłok shs pełna szczęka odchudzony cylinder typ 0 cichy zestaw głowicy tłoka i cylindra zębatki shs 100:300 dysza metalowa uszczelniona silnik tornado f1 high torque mosfet z hamulcem Co do samego problemu wygląda on następująco : Po wymianie zębatek ze stokowych a ww shs-a mam problem z dyszą otóż za każdym strzałem na semi działa inaczej na auto niby poprawnie ale zatrzymuje się w przypadkowym miejscu , kilka strzałów cofa się normalnie następnie przy kolejnych coraz mniej aż w końcu zachowuje ie jakby nie miała spowalniacza na zębatce. konsekwencją są oczywiście puste strzały ale jak jest tak ,że cofnie się poprawnie wtedy kulka leci tak jak powinna(szkoda że tak rzadko) :icon_smile: Myślałem ,że to problem ze spowalniaczem więc go wymieniłem na początku na łożysko 6mm(średnica taka jak oryginalnego z zębatki) nic to nie zmieniło więc wstawiłem łożysko 7mm bez zmian następnie spowalniacz shs-a też nic nie zmieniło więc dopiłowałem hand made ale bez zmian. Następnie wymieniłem listwę ale to nic nie zmieniło w sumie sprawdziłem 4 listwy i nic, wszystkie nie styrane z czego 2 całkiem nowe i do gb v2. Teraz jeszcze się zastanawiam czy to nie wina mosfeta ale raczej nie tak mi się wydaje na stokowych zębach było git. Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted June 28, 2016 Report Share Posted June 28, 2016 Nie ważne w jakim miejscu zatrzyma się tłok. Zawsze cykl pracy obejmie odsunięcie dyszy i załadowanie kulki. Skoro nie zawsze ładuje kulki to albo jest coś nie tak z listwą dosyłacza dyszy (np. zbyt elastyczna) i dysza nie cofa się zawsze tak samo, albo kołnież gumki przesłania częściowo kanał dolotowy kulek i je przyblokowuje. Trzecia możliwość: kulki tną się w magazynku. Załaduj magazynek i zwolnij blokadę na wylocie. Jeśli kulki szybko opuszczą swoje miejsce to jest ok. Jeśli ledwo będą wychodzić to masz winowajcę. Jeszcze jedno: może ci komora hopka słabo odciągać zwalniacz w magazynku. Spróbuj podczas strzelania docisnąć magazynek do góry. Potestuj też na magazynkach innych firm. Quote Link to post Share on other sites
zoller Posted June 28, 2016 Author Report Share Posted June 28, 2016 Dzięki To z cyklem pracy to wiem chodzi właśnie o to ,że dysza nie cofa się zawsze tak samo lepiej to ująłeś :) co do komory jest spoko gumka też sprawdzałem na innej m4 i z inną komora niż moja, magi podają dobrze mam low capy i jak zwolnię blokadę to wypadają wszystkie jak dołożę komorę też. Jak dysza cofnie się do końca to nie widać jej w komorze i wtedy strzela problem właśnie w tym ,że nie zawsze cofa się do końca jednocześnie robiąc pełny cykl. A co mogę zrobić jak listwa jest zbyt elastyczna?? sprawdzałem kilka to wychodziło by na to ,że wszystkie są zbyt elastyczne :( Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted June 28, 2016 Report Share Posted June 28, 2016 Dysza chodzi lekko na głowicy cylindra? Quote Link to post Share on other sites
zoller Posted June 28, 2016 Author Report Share Posted June 28, 2016 Tak dysza chodzi lekko nie kosi się i nie blokuje. Sprężyna listwy jest stockowa. Po skręceniu Gearboxa też dysza chodzi płynnie i się nie zacina. Na stockowych zebatkach nie było problemu dopiero po wymianie Wysłane z mojego Trooper_X40 przy użyciu Tapatalka Quote Link to post Share on other sites
zoller Posted June 28, 2016 Author Report Share Posted June 28, 2016 Zrobiłem zdjęcia jak to wygląda z ostatnią wersją listwy i spowalniacza wykonanego z łożyska 6mm mam tez filmik dźwięk nie jest istotny słabe podkładkowanie już zmienione :) filmik: https://drive.google.com/file/d/0Bz4AcOvoNORrUW1tejFNT1Y5cWs/view?usp=sharing zdjęcia:https://drive.google.com/file/d/0Bz4AcOvoNORrLTVvM1JodVpoVGc/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0Bz4AcOvoNORrRV9hRU5JWmVRMVU/view?usp=sharing Quote Link to post Share on other sites
zoller Posted June 29, 2016 Author Report Share Posted June 29, 2016 (edited) Wieczorem zrobiłem krótki film jak to działa może będzie lepiej widać niż tłumaczę :icon_smile: https://drive.google...iew?usp=sharing czy takie zachowanie dyszy jak na filmie jest prawidłowe ?? Edited June 29, 2016 by zoller Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted June 29, 2016 Report Share Posted June 29, 2016 Na drugim filmie nic nie widać, a na pierwszym nie ma nic dziwnego. Quote Link to post Share on other sites
zoller Posted June 29, 2016 Author Report Share Posted June 29, 2016 (edited) Na filmiku widać od ok 25 sekundy słaba jakość w telefonie niestety https://drive.google.com/file/d/0Bz4AcOvoNORrbW9DNlk3Q0Y2dkk/view?usp=sharing Edited June 29, 2016 by zoller Quote Link to post Share on other sites
zoller Posted June 29, 2016 Author Report Share Posted June 29, 2016 A mam pytanie z innej strony czy zdarzało się komuś z was wymieniać opóźniacz fabryczny w zębach shs-a 100:300 Pytam bo mam drugą m-kę i przekładałem do niej dysze z listwą i tam nie ma problemu różnią je tylko zębatki to samo zrobiłem z komorami więc drogą eliminacji zostaje mi tylko opóźniacz. Bo w tej drugiej dysza pracuje normalnie na singlu cofa się do oporu i wraca nie ma problemu z kulkami na tych samych dyszach,listwach.popychaczach magach komorach a nawet mośku :( Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.