Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
CultureVulture

silnik aep

Recommended Posts

witam,

przerobiłem aepa (mac10 jg) na lipola, włożyłem 2s 45C 1350 mah, wystrzeliłem z kilkaset kulek i odpadła jedna szczotka, udało mi się kupić podobny wymiarowo, przełożyłem szczotki i to samo. Jakieś pomysły czemu? Może to być wina za dużego C? Ludzie przerabiają aepy, ale jakoś nie słyszałem żeby silniki padały. Mam jeszcze jedne szczotki, ale szkoda mi bo znowu będzie to samo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przerabiają, ale baterie używane przez nich maja dużo mniejsze pojemności i współczynnik C. I same stokowe silniki to nie jest szał jakiś. Stokowe batki wytrzymują dużo. Zwarć też nie miałeś żadnych? Nie iskrzył silnik?

Share this post


Link to post
Share on other sites

racja mają mniejsze C, ale trzymałem się twierdzenia, że silnik bierze ile potrzebuje. Silnik podpinałem bez gearboxa krokodylkami na chwilę do lipo i nie zauważyłem iskrzenia, ale przy zmianie szczotek zauważyłem, że komutator jest trochę osmolony a jak rozwaliło drugie szczotki to teraz jest już prawie cały czarny. Z wymianą całego silnika słabo trochę bo nie da się nigdzie kupić z tak długą osią

Edited by CultureVulture

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdzie kupiłeś podobny silnik ? Sam mam problem teraz z silnikiem a swego czasu jak patrzyłem to właśnie idzie dostać tyle że z krótką osią (do glocka itd, do typoywch pmów czyli mp7,mac10,scorpion nie pasuje). Pamiętasz jaki to był typ czy numer tych silników ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam,

przerobiłem aepa (mac10 jg) na lipola, włożyłem 2s 45C 1350 mah,

Jak dla mnie mega za dużo batka. Osobiście mam w mp7tm turnigy 2s 20/30c 800mah http://archiwum.allegro.pl/oferta/turnigy-lipo-li-po-2s-800mah-20c-30c-7-4v-nowy-i6173203414.html i mam dorobioną wtyczkę taką jak w aepie i wystarczało na stockowej instalacji (styki sie z czasem troche przypaliły ale to po roku). Założyłem mosfet i pourywały sie konektory przez sztywne kable itd ale póki były całe mp7 miało już konkretny rof. Kolega ma taką same parmetry jak ja tyle że firmy dualsky też w macu10 i też wystarcza. Jak dla mnie 550mah wiecej i 15(25?) C to o wiele za dużo. Coś jakbyś do stockowej cymki 0,28 wsadził 4s 60c 3000mah ;p(dane zmyślone, nie wiem czy jest konkretnie taka bateria)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bastekkk nie kupiłem takiego samego silnika tylko taki z krótką ośką i przełożyłem styki, a co do twojej rozkminy to trochę nietrafiona bo jak włożysz 4s do tokyo marui czy co tam uważasz za ideał to też się raczej spali. Ja mam 2s tą batke, a modelarze twierdzą, że silnik bierze tyle prądu ile potrzebuje (mimo, że batka może zapewnić więcej) i proszę o opinię kto ogarnia takie sprawy bo nie wiem czy warto inwestować w słabszy pakiet i próbować reanimować znowu ten silnik zwłaszcza z komutatorem w takim stanie

Share this post


Link to post
Share on other sites

czy średnice wałów silników do AEP'ów różnia sie jak od innych "dużych" replik?

pytam bo zmieliłem zębatke silnikową w mp7 i nie wiem czy brac w ciemno żębatke silnikowa typu D, czy to wieksza filozofia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...