qoNer Posted August 17, 2016 Report Share Posted August 17, 2016 Witam. Jestem posiadaczem m16 od firmy P&J i chce ją troszeczkę podrasować :) Mianowicie zwiększyć jej wydajność (zasięg, fps) oraz trochę wyciszyć, bo jest strasznie głośna :icon_lol: Większość tematów które czytałem są dosyć stare z przed kilku lat przez co też linki do niektórych części już nie są dostępne, a może jest coś nowego na rynku co warto zakupić i zamontować do repliki? Przez to też mam problem z doborem części bo gdzieś na forum czytałem że stock'owo siedzi tam cylinder ala bore up (trochę mnie to zdziwiło, czy to w ogóle prawda?) i przez to nie wiem jaką głowie tłoka kupić a chciałbym wyciszoną. Części jakie chce kupić; tłok SHS z 15-stoma stalowymi zębami sprężyna Guardera sp120 (nie che wkładać mocniejszej ze względu na szkielet, a słyszałem że PJ najmocniejszych nie ma w serii eMek) Tu proszę o doradzenie w wyborze: wyciszona głowica tłoka (tu właśnie nie wiem jaka) uszczelniona dysza (również nie za bardzo wiem jaką wybrać) Ewentualnie co jeszcze można zrobić, aby podciągnąć osiągi i jednocześnie trochę wszystko wyciszyć? PS. Próbowałem już doszczelniać, wymieniać uszczelki na głowicy tłoka, ale wiadomo że jednak nie zawsze to coś pomoże przy stocku. Pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted August 17, 2016 Report Share Posted August 17, 2016 Jeśli ją próbowałeś doszczelniać to zapewne widziałeś, że masz głowice typu cichego. Co chcesz wyciszyć? Tłok się tłucze cz zębatki mielą? W pierwszym przypadku to zapewne nie wyszło ci to uszczelnienie. W dugim po pierwsze zrób podkładkowanie i regulację silnika. Jeśli nie pomoże to wymiana zębatek i może łożysk. Przynajmniej niektóre nowe PJoty mają normalny cylinder ale większość to ma to ichniejsze bore. Musiałbyś pomierzyć. Quote Link to post Share on other sites
qoNer Posted August 17, 2016 Author Report Share Posted August 17, 2016 Tłok strasznie tłucze, po za tym chce wymienić na nowy z metalowymi zębami, wymieniłem oring na głowicy ale nie za wiele to dało. Jeszcze jest kwestia jakie wymiary ma zwykły cylinder a jakie bore. Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted August 20, 2016 Report Share Posted August 20, 2016 Skoro tak tłucze, to znaczy, że masz przewiewy. Daj to do rąk serwisantowi i powiedz: "zrób pan". Będzie wiadomo o co chodzi. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.