Zachar Posted October 15, 2016 Report Share Posted October 15, 2016 (edited) LCK74MN nie ma akumulatora w kolbie tylko pod pokrywą komory zamkowej (akumulator stick). Jeżeli nie masz zamiaru wymieniać sprężyny na mocniejszą, to nie ma potrzeby ruszania czegokolwiek w gearboxie. Gumkę hop-up można wymienić, ale komory nie ma sensu. A już na pewno nie na E&L która jest dostosowana do dysz 20,7mm , w LCT jest typowa AK czyli 19,7mm. Jak chcesz wymieniać sprężynę (nie wiem, m150?) i ogólnie maksymalizować osiągi (szczelność) to ja bym wymienił: -sprężyna -silnik HT -prowadnica sprężyny łożyskowana( +sugerowałbym usunięcie łożyska z tłoka w celu redukcji masy) -tłok (jakiś sprawdzony np SHS niebieski z 14 zębami) -uszczelka na dyszy (koniecznie) -gumka HU + "teflon fix" (doczytaj sobie co to jest, nie trzeba tego robić teflonową taśmą, może być coś innego) -sorbo na głowicę cylindra (też sobie doczytaj) -MOSFET + wtyki t-connect (kable niekoniecznie, bo u mnie w RPK bez problemu sobie radzą z 500+ fps i fullauto, ale jak masz możliwość i przede wszystkim chęci to sobie wymień) Edited October 15, 2016 by Zachar Quote Link to post Share on other sites
Buniek92 Posted October 15, 2016 Report Share Posted October 15, 2016 Mamy taką zasadę w tym dziale: Jeden użytkownik - jeden temat. Proszę o niej pamiętać Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.