Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Parę pytań początkującego - replika, MOSFET, przewody, bateria i tuning.


Recommended Posts

LCK74MN nie ma akumulatora w kolbie tylko pod pokrywą komory zamkowej (akumulator stick).

Jeżeli nie masz zamiaru wymieniać sprężyny na mocniejszą, to nie ma potrzeby ruszania czegokolwiek w gearboxie.

Gumkę hop-up można wymienić, ale komory nie ma sensu. A już na pewno nie na E&L która jest dostosowana do dysz 20,7mm , w LCT jest typowa AK czyli 19,7mm.

 

Jak chcesz wymieniać sprężynę (nie wiem, m150?) i ogólnie maksymalizować osiągi (szczelność) to ja bym wymienił:

-sprężyna

-silnik HT

-prowadnica sprężyny łożyskowana( +sugerowałbym usunięcie łożyska z tłoka w celu redukcji masy)

-tłok (jakiś sprawdzony np SHS niebieski z 14 zębami)

-uszczelka na dyszy (koniecznie)

-gumka HU + "teflon fix" (doczytaj sobie co to jest, nie trzeba tego robić teflonową taśmą, może być coś innego)

-sorbo na głowicę cylindra (też sobie doczytaj)

-MOSFET + wtyki t-connect (kable niekoniecznie, bo u mnie w RPK bez problemu sobie radzą z 500+ fps i fullauto, ale jak masz możliwość i przede wszystkim chęci to sobie wymień)

Edited by Zachar
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...