Szczepan J Posted January 17, 2017 Report Share Posted January 17, 2017 Witam Mam problem z dyszą w Specnie, wymieniłem dyszę na podwójnie doszczelnioną SHS, tłok lekki 15 zębów stalowych,cylinder LCT Typ 0, głowice tłoka i cylindra na SHS(Głowica tłoka została stokowa z Specy gdyż wtedy jest strzykawka ), sprężynę M130 + wstawiony M-Block PPS, gumka SYSTEMA. Problem polega na tym że dysza nie chowa się całkiem albo wcale. Dziękuje za odpowiedzi Quote Link to post Share on other sites
Gr4b4rz Posted January 18, 2017 Report Share Posted January 18, 2017 (edited) Czy na pewno listwa dosyłacza jest ustawiona odpowiednio tzn. wchodzi w kołnierz dyszy? może być też wina dyszy, która nie jest do emki. Daj jakieś foty z wymiarami i pomierz starą dysze i nową sprawdź czy długością są identyczne. ps. a może to dysza bore up? :> Edited January 18, 2017 by Gr4b4rz Quote Link to post Share on other sites
Szczepan J Posted January 18, 2017 Author Report Share Posted January 18, 2017 (edited) Dysza-http://redberet.pl/p/138/1152243061/shs-aluminiowa-doszczelniona-dysza-do-m4-tz0083-dysze-czesci-gearboxa-czesci-replik-elektrycznych-czesci-i-akcesoria.html Czy jeśli mam głowice cylindra bor up a tłoka zwykłą czy to może być przyczyną ? Zd porobię w sobotę bo teraz wszystkie części zostały u kolegi. Dysza na pewno jest dobrze osadzona. :icon_smile: Zestaw głowic - http://redberet.pl/p/140/1152243069/shs-zestaw-glowica-tlok-glowica-cylindra-v2-sk-0002-glowice-cylindra-czesci-gearboxa-czesci-replik-elektrycznych-czesci-i-akcesoria.html Edited January 18, 2017 by Szczepan J Quote Link to post Share on other sites
Szczepan J Posted January 22, 2017 Author Report Share Posted January 22, 2017 Problem nadal występuje przy zmianie głowicy tłoka i sprężynie m130. Dysza jest o milimetr wyższa niż stokowa. Przy zmianie sprężyny na stokową mocniejszą Specny wszystko działa poprawnie. Quote Link to post Share on other sites
Gr4b4rz Posted January 22, 2017 Report Share Posted January 22, 2017 Jak robisz bore up to musisz mieć: - głowicę tłoka bore up - głowice cylindra bore up - dysze bore up. Czasami trzeba piłować dyszę, bo nie m wyjscia :) A czy, masz założony opóźniacz popychacza, czy zębatka tłokowa przy złożeniu są dobrze ustawiona? No najlepiej bedzie jak dasz fotki Quote Link to post Share on other sites
Szczepan J Posted January 23, 2017 Author Report Share Posted January 23, 2017 https://drive.google.com/drive/folders/0B8s7icIql88Zb1pBSHpiMURKS3c jest tutaj założona m130. Zdjęcie bebechów będą w sobotę :). Quote Link to post Share on other sites
EndeBeats Posted January 23, 2017 Report Share Posted January 23, 2017 Nie możesz mieć głowicy cylindra bore up, nie weszłaby ona w cylinder, ponieważ ma większą średnicę. Sam to składasz? Wrzuć zdjęcie gearboxa tuż przed nałożeniem drugiej połówki. Quote Link to post Share on other sites
Szczepan J Posted February 19, 2017 Author Report Share Posted February 19, 2017 Przepraszam za moją nie obecność ( byłem chory). https://drive.google.com/drive/u/0/folders/0B8s7icIql88ZbDFtUU94RlFJdmM Quote Link to post Share on other sites
DAVVlD Posted February 20, 2017 Report Share Posted February 20, 2017 (edited) Wydaje mi się że popychacz jest chyba wytarty? Miałem ostatnio taka sytuacje z zębatkami shs 100:300 tymi z łożyskami że musiałem tlokowa spodkladkowac tak wysoko że popychacz blokował się na chwilę w tylnym położeniu i wystrzal następowal zanim dysza zdążyła uszczelniacze się z gumka. Może i tu to występuje? Edited February 20, 2017 by DAVVlD Quote Link to post Share on other sites
HUGO_HUGO Posted February 22, 2017 Report Share Posted February 22, 2017 (edited) Apropo dysz shs-a wszyatkie z jakimi miałem kontakt holernie ciezko wchodzily na glowice cylondra przez co popychacz moze sie wyginac i jej nie cofa, proponuje zalozyc w szkielet sam zespol cylindra bez zebatek skercic i sprawdzic palcem czy wszystko działa płynnie (dysza i popychacz) Opcja jaka podaje DAVVID także jest prawdopodobna Edited February 22, 2017 by HUGO_HUGO Quote Link to post Share on other sites
Szczepan J Posted February 22, 2017 Author Report Share Posted February 22, 2017 Przy pierwszy założeniu rzeczywiście dysza chodziła ciężko, ale przy ostatnim rozbieraniu i składaniu chodziła wyraźnie lżej. Co do spodkładkowania bardzo małe, ale sprawdzę. Problem z tym że dysza nie podaje powstaje tylko po założeniu M130 i nie podaje przy ostatnich 40 kulkach w midach, sprawdziłem sprężyny w magach i wszystko z nimi w porządku, gdy przechodzę z powrotem na stokową wszystko jest w porządku. Quote Link to post Share on other sites
HUGO_HUGO Posted February 22, 2017 Report Share Posted February 22, 2017 Dysza jest zbyt długa musisz dopasować inna lub delikatnie i precyzyjnie podsxlifować ta co masz innej opcji niebedzie raczej skoro na stockowej jest okej. Quote Link to post Share on other sites
Szczepan J Posted February 22, 2017 Author Report Share Posted February 22, 2017 Ale jak to jest że na sprężynie stokowej wszystko śmiga pęknie ładnie a jak przechodzę na mocniejszą to coś nie gra ? Quote Link to post Share on other sites
HUGO_HUGO Posted February 23, 2017 Report Share Posted February 23, 2017 Niewiem, spreżyna nic niema do dyszy.Skoro jak twierdzisz problem jest na m130 a na słabszej nie to niepotrafie go rozwiazac zreszta niebardzo jest to mozliwe wedlug mnie. Quote Link to post Share on other sites
Szczepan J Posted February 23, 2017 Author Report Share Posted February 23, 2017 Nie wiem czy to ma znaczenie czy sprężyna jest dłuższa od stkowej o 1/4. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.