Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Brak reakcji na spust+nagrzewanie się kabli


Recommended Posts

Witam szanowne grono.

Moje m4 a raczej spartac srt-20 nie chce strzelać od jakiegoś czasu.Jest po lekkiej modyfikacji gb,tzn. stalowa prowadnica sprężyny,aluminiowy tłok,głowica tłoka bore up i głowica cylindra bore up + nowe wzmocnione zębatki o stockowym przełożeniu.Wszystko sam nasmarowałem i skręciłem z precyzją informatyka,ale po jakimś czasie w trakcie strzelania zauważyłem,że silnik z okablowaniem znacznie się nagrzewa.Kilka dni później replika odmówiła posłuszeństwa i po naciśnięciu spustu słychać było tylko chwilowy napór silnika,lecz po kilku sekundach całe okablowanie robiło się gorące.Bezpiecznik jest w porządku na 100% więc jedna opcja odpada.Co może być tego przyczyną? Będę bardzo wdzięczny za pomoc :icon_smile:

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Podkładkownie? Rozebrałbym gb i zobaczył co tam się dzieje ciekawego

 

Rozebrałem i podkładkowanie jest w porządku.Kolejny miesiąc powoli mija i nadal nie odnalazłem problemu.Silnik jest sprawny ale przyuważyłem,że iskrzy się w jego wnętrzu przy naciśnięciu spustu.Czy to normalne?

Na ogół sam silnik pracuje bez zarzutu ale jak włożę go do gb to nagle czuć wyraźny opór,z którym silnik chce walczyć i po tym już tylko robi się gorące okablowanie z batką.Dodam,że zmieniłem niedawno stokową Ni-MH 1100mAh 8.4V na Ni-MH 2200mAh 9.6V firmy GFC

Link to post
Share on other sites

Karabinek mam z 5 miesięcy i wyplułem nim chyba 3 albo 4 paczki po 8400 kulek każda.Silnika nigdy nie dociskałem więc sam się chyba nie docisnął.Wszystko latało na stokowej M125.Trochę szok ale czy przy takim przebiegu silnik się mógł posypać? Nie mam niestety zamiennego silnika.

 

Sprawdź przy wyjętym tłoku i silniku czy zębatki lekko się obracają. Zębatka tłokowa powinna zrobić 3-4 obroty jak popchniesz ją palcem. Gb skręć wszystkimi śrubami tak mocno jak normalnie skręcałeś przed włożeniem go do repliki.

 

Muszę wtedy chyba usunąć tą amortyzowaną blokadę na tyle gb aby te 3 zębatki się swobodnie obracały.Mam rację?

Link to post
Share on other sites

Nie musisz usuwać-to blokada przeciwpowrotna-po prostu kręć w tę strone w którą się da kręcić

 

Chwilę temu zmniejszyłem siłę docisku silnika i nagle zaskoczył.Oddał kilka strzałów ale jak włożyłem imbusa w chwyt i rozpocząłem strzały na auto to zaczął się obracać i jakimś cudem sam dociskać :icon_eek2:.Czyżby docisk się wyrobił i sam się dokręca?

Link to post
Share on other sites

Jeżeli nie masz pod ręką kleju do gwintów (tzw Threadlocker-dostępne nawet w L'Eclerc) to wystarczy lakierem do paznokci -mamy,dziewczyny,żony, kochanki,siostry, własnym-pomazać i poczekać aż zaschnie...

 

Oczywiście że sam może od drgań sie okręcać...

 

Dzięki za poradę.Dzisiaj wszystko działa sprawnie i to było by na tyle :)

 

Dzięki wszystkim za pomoc.Giwerka już działa więc temat idzie do zamknięcia.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...