WiLczUrAo Posted February 23, 2017 Report Share Posted February 23, 2017 Witam! Jestem nowy i nie za bardzo odnajduje się na tej stornie więc proszę o wyrozumiałość. Mam problem w aeg'u od boyi RK-02 mianowicie po strzelaniu nagle replika przestała reagować na spust i słychać tykanie/cykanie przy naciśnięciu go. Rączka się nagrzewa batka również, bezpiecznik nie jest przepalony! Dodam również iż jestem zielony w asg. Pomocy! Następnym razem zastanów się w jakim dziale zamieszczasz temat. Buniek Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted February 23, 2017 Report Share Posted February 23, 2017 Szukać serwisanta, który się tym zajmie. Najlepiej na miejscu - lub wysłać do kogoś (np do mnie :D). Zielonym nie zaleca się ingerencji w replikę. I tak wykazałeś się sporą dozą rozsądku jak na nowego - napisałeś temat na forum przed rozebraniem tego w kawałki. Quote Link to post Share on other sites
michal222 Posted February 24, 2017 Report Share Posted February 24, 2017 U mnie w RK-10 też czasami występuje brak reakcji na spust,w moim przypadku wystarczy zmienić tryb ognia. Quote Link to post Share on other sites
Viking125 Posted February 24, 2017 Report Share Posted February 24, 2017 Typowy objaw nienaładowanej baterii. Jeśli korzystasz z ładowarki i akumulatora z zestawu warto pomyśleć nad zmianą na lipo. Quote Link to post Share on other sites
senkuPH Posted February 24, 2017 Report Share Posted February 24, 2017 O ile z "cykaniem" się zgodzę, to nie przypominam sobie aby niedoładowane baterie stockowe mocno grzały chwyt przy próbie strzelania. Quote Link to post Share on other sites
władek Posted February 24, 2017 Report Share Posted February 24, 2017 Zablokowany tłok. Quote Link to post Share on other sites
WiLczUrAo Posted March 1, 2017 Author Report Share Posted March 1, 2017 Nie miałem czasu żeby odpisać sorry. Wszystko działa, okazało się iż silnik nie jest wystarczająco dociśnięty xD Quote Link to post Share on other sites
władek Posted March 1, 2017 Report Share Posted March 1, 2017 A jesteś pewien że to było przyczyną? Bo jeśli silnik nie byłby wystarczająco dociśnięty to słychać charakterystyczny dźwięk pisk obcieranych zębatek i grzanie się chwytu nijak ma się do tego. Sprawdź też przewody czy nie są gdzieś uszkodzone. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.