Arczi85 Posted June 27, 2017 Report Share Posted June 27, 2017 Witam Zakupiłem MOSFET PicoAAB ( jeszcze go nie mam ) i nie bardzo mam pojęcie jak to wlutować... szukałem trochę ale przeważnie znajduję schematy do v2... znalazłem coś takiego http://photobucket.com/gallery/user/tamu_john/media/bWVkaWFJZDoxMjE2OTc2OA==/?ref= czy dobrze rozumiem?? - kable z batki puszczam na mosfet, dodatkowo drugi kabel + na silnik potem - z mosfet na silnik - następnie + z MOSFET na jeden ze styków auto - podwójny kabel sygnałowy na jeden styk auto ( znaczy oba kabelki sygnałowe?? ) - następnie dwa kabelki ze styków auto na styki semi czy ma znaczenie jakie styki połącze z którymi?? i co z kablem sygnałowym? jest dwużyłowy chyba, czy oba kabelki lutuję w jeden styk czy nie?? Quote Link to post Share on other sites
matrigs Posted June 27, 2017 Report Share Posted June 27, 2017 Szukałeś, i nie znalazłeś oficjalnej instrukcji na oficjalnej stronie gate w której jest dokładna instrukcja instalacji? https://gatee.eu/images/gate/instrukcje/picoAAB-pl.pdf Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted June 27, 2017 Report Share Posted June 27, 2017 (edited) Nie ma to znaczenia czy V3 czy V2, schemat jest ten sam. W AUGu mogą tylko trochę mylić oddzielne styki na auto i semi. Jak już montujesz mosfet to najlepiej wykastrować całe stare okablowanie i zrobić schemat z instrukcji ze strony nr 8. Z mosfetu + i - do silnika, + i - do baterii i użyć podwójnego kabla do styków. Łączysz styki "wewnętrzne" (od semi) z "zewnętrznymi" (od auto) i do zewnętrznych podwójny kabel sygnałowy i tyle. Jak będziesz miał jeszcze problem to mogę zrobić zdjęcie jak to mam u siebie. Edited June 27, 2017 by Huba_lbn Quote Link to post Share on other sites
Arczi85 Posted June 27, 2017 Author Report Share Posted June 27, 2017 @martigs to akurat znalazłem, jednak powiem szczerze że niewiele mi to pomogło... @Huba_lbn tak wiem, mam zamiar wywalić całkiem stare kable i wstawić niskooporowe... Pierwszą część rozumiem tz. że + i - z batki idą do mosfet a potem z mosfet do silnika Problem zaczyna się dalej... no chyba że ja źle odczytuje schemat z linku który zapodałem... Patrząc na schemat który podałem... tak widzę że trzeba połączyć styki oznaczone jako semi i auto kablem A gdzie wprowadzić podwójny kabel sygnałowy?? tz. przy obu stykach są po dwie blaszki. Czy do styku od auto powinienem przylutować po jednym kablu sygnałowym do każdej z blaszek, czy oba kable do jednej?? No i jeśli dobrze widzę to + z batki idzie do jednego ze styków...? Jeśli to nie kłopot to bardzo bym prosił o zdjęcie... będę wdzięczny Po prostu wolę uważać żeby czegoś nie uszkodzić... właśnie te oddzielne styki sprawiają że to nie takie proste... przynajmniej dla mnie... Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted June 27, 2017 Report Share Posted June 27, 2017 Na tym schemacie co znalazłeś jest pokazany montaż bez wymiany instalacji, ten ze strony nr 7 z instrukcji Gate. Dodałem do albumu dwa zdjęcia po wymianie okablowania, mam nadzieje że widać to co trzeba. Ja mam mosfet nano SSR, ale zasada ta sama. https://drive.google.com/drive/folders/0B5wQreMPLVhfTzA1VjJLVFBPNEU Quote Link to post Share on other sites
Arczi85 Posted June 28, 2017 Author Report Share Posted June 28, 2017 O widzisz o tym nie pomyślałem że to bez wymiany, jakoś mi nie przyszło do głowy... :P Wszystko widać na zdjęciach, już wszystko jasne, dzięki :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.