MattyR Posted July 3, 2017 Report Share Posted July 3, 2017 Witam, Przechodząc od razu do sprawy - przed strzałem widać od gniazda magazynka połowę dyszy, po strzale wraca do tej samej pozycji. Po naciśnięciu spustu dysza wchodzi do gumki, następnie cofa się całkowicie i ponownie wraca do połowy. Załączam link do filmiku, który pokazuje sytuację. Problem znika jak rozłożę i ponownie złoże gearbox, natomiast po tygodniu sytuacja wraca. Zaznaczam, że przez ten tydzień replika leży nieużywana na warsztacie. Jeśli chodzi o dyszę, to jest to dysza od bore upa Guardera, wcześniej przez rok nie było z tym problemu. Jest identycznej długości, co stockowa. Specyfikacja repliki: 1) Gearbox Ultimate (stockowy) 2) Zębatki Helikalne Ultra Torque Up Ultimate M110-M170 3) Bore-up guardera z dyszą guardera (zestaw cylindra o powiększonej średnicy do M15/M4A1...) 4) Sprężyna M120 Guarder 5) Popychacz Ultimate (stockowy) 6) Tłok Ultimate (stockowy) 7) Komora King Arms 8) Lufa Prometheus 363 mm 9) Gumka - aktualnie Systema, na stanie mam też Madbulla niebieskiego. Poniżej w celu lepszego zobrazowania sytuacji, który wynikła udostępniam trzy krótkie filmiki: STRZAŁ - Dysza bez górnego korpusu STRZAŁ - Dysza z górnym korpusem PALEC - Dysza bez górnego korpusu Z góry dziękuję za Wasze zaangażowanie. Pozdrawiam MattyR Link to post Share on other sites
wiciok Posted July 3, 2017 Report Share Posted July 3, 2017 Ale w czym jest problem? Kulek nie podaje bo dysza się za mało cofa czy co? Link to post Share on other sites
MattyR Posted July 3, 2017 Author Report Share Posted July 3, 2017 Ale w czym jest problem? Kulek nie podaje bo dysza się za mało cofa czy co? Podaje kulki, ale czy dysza nie powinna być cofnięta w komorze, gdy nie strzela? Link to post Share on other sites
matrigs Posted July 3, 2017 Report Share Posted July 3, 2017 Nie. Tak jest co najwyżej w stockowych replikach z bateriami NIMH. Od czasów silników Hi-Torque i baterii LIPO w większości replikach sytuacja się ma jak u ciebie. Jako że przerywanie cyklu w AEGach jest mechaniczne, po strzale silnik i zębatki przez inercję zawsze po odcięciu zasilania się jeszcze obrócą trochę. Jak wsadzisz cienki śrubokręt poprzez dyszę do gearboxa zauważysz że tłok również będzie trochę cofnięty. O ile nie dochodzi do podwójnych strzałów gdy inercja jest tak duża że nawet po odcięciu wykona ci drugi cykl to jest wszystko ok. Możesz sobie dla testu przestrzelic replikę LIPO 7,4 albo jakimś słabym NIMH i zauważysz że dysza będzie się zachowywała tak jak się spodziewasz. Link to post Share on other sites
wiciok Posted July 3, 2017 Report Share Posted July 3, 2017 Nie ma to większego znaczenia. Ot, jak tak zostawisz to sprężyna się będzie trochę bardziej ubijać. Jak ci to bardzo przeszkadza to zamontuj mosfet z ab. Na przyszłość polecam: Link to post Share on other sites
matrigs Posted July 3, 2017 Report Share Posted July 3, 2017 Nie ma to większego znaczenia. Ot, jak tak zostawisz to sprężyna się będzie trochę bardziej ubijać. Jak ci to bardzo przeszkadza to zamontuj mosfet z ab. Na przyszłość polecam: Pozwolę dorzucić te, bo więcej klatek i wolniejsza: Link to post Share on other sites
MattyR Posted July 4, 2017 Author Report Share Posted July 4, 2017 Czyli rozumiem, że w dalszym ciągu mimo, iż dysza normalnie jest bardziej z przodu nie wpływa to negatywnie na działania gearboxa. Po prostu obawiałem się, że coś składam nie tak, ponieważ trzy złożenia gearboxa temu dysza normalnie była cofnięta, dlatego byłem nieco zaniepokojony. Po prostu w takim razie lekko sprężyna jest napięta, ponieważ tłok jest lekko cofnięty w stronę prowadnicy sprężyny, przez co popychacz napina dyszę. Wszystko rozumiem. Temat do zamknięcia, dzięki chłopaki za rozwianie niepewności! Link to post Share on other sites
Recommended Posts