alfa2 Posted July 14, 2017 Report Share Posted July 14, 2017 Witajcie, otóż problem jest następujący. Po wymianie zębatek na nowe (w podstawowych ułamały się dwa zęby w środkowej zębatce), wszystko zostało zrobione jak trzeba, wydaje się być elegancko dopasowane itp.. Po złożeniu gb i repliki, po naciśnięciu spustu następuje zablokowanie się tłoka w tylnej pozycji, po ponownej rozbiórce gb widać że antirewersal blokuje zębatkę silnikową i całość jest mocno napięta, a po rozdzieleniu od reszty pół gearboxa wystrzeliwuje na wszystkie strony. Żadna z części nie jest uszkodzona ale w pełni kompatybilna z częściami które daje specna. Próbowałem również ze standardowym antirewersal em i zębatkami, ale za każdym razem jest ten sam problem. Co to może być? Z góry dzięki za pomoc Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted July 14, 2017 Report Share Posted July 14, 2017 (edited) To najprawdopodobniej nie problem z antyreversalem tylko z prowadnicą sprężyny. Ew. masz jakiegoś dużego springa i potrzeba wywalić łożyskowanie z prowadnicy. Możesz też sprawdzić czy cylinder nie jest lekko za duży. W jednym RK, które składałem cylinder siedział lekko krzywo co powodowało powyższy problem. Ktoś musiał go tam wpychać i skręcać na siłę, bo nie wierzyłem, żeby tego nie zauważyć... Blokada przeciwpowrota przecież działa - jak opisałeś to musiała wykonać kilka skoków na zębatce silnikowej. Zresztą ona chodzi z lekkim luzem, a jej zblokowanie następuje przy ruchu w przeciwną stronę niż kręci silnik. Zresztą możesz to sprawdzić wyciągając zespół cylindra i kręcąc zębatkami z założonym antyreversalem ;). Jak przy podkładkowaniu, tyle, że z blokadą. Jeszcze takie coś jak słaby silnik lub bateria mi przychodzą na szybko do głowy. Edited July 14, 2017 by mikadorus Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.