mikadorus Posted December 3, 2017 Report Share Posted December 3, 2017 Hej, mam już trzeciego WOC'ka w kolekcji. Problem jest taki, że co x strzałów replika NIE zostaje przeładowana. Następuje coś co mogę nazwać krótką serią i syfonem. Jakby bolt carrier nie przesuwał się na tyle, by odciągnąć hummera do tyłu. Po czym, następuje seria "mini" odwodzeń hummera, tak, że iglica uderza w zbijak zaworu magazynka jak na full auto (tyle, że ruch suwadła jest na tyle mały, że nie załaduje się kolejna kula). Jako, że jako-tako serwisuję te kapryśne gazówki, to sprawdziłem go na 6 różnych boltach. Od stalowych, przez znalowe i aluminiowe. Wyniki testu - wpływ wagi bolt carriera na pracę repliki: 1. Ilość strzałów na stalowym bolt carrierem z magiem gg na letniej sprężynie w temperaturze pokojowej - 2-3 2.Ilość strzałów na znalowym bolt carrierem z magiem gg na letniej sprężynie w temperaturze pokojowej - 3 3.Ilość strzałów na aluminiowym bolt carrierem z magiem gg na letniej sprężynie w temperaturze pokojowej - 6! Wnioski z testu 1: Spust działa dobrze, a problem leży w czym innym. Mniejsza waga bolt carriera = więcej udanych strzałów. Test 2. Potwierdzenie wniosków, że problem leży w nieodciągnięciu bolt-carriera. Test wykonano na aluminiowym bolt-carrierze, magazynku CO2 i sprężynie letniej w temperaturze pokojowej. - 24 udane strzały. Potem suwadło nie odchodziło do końca. Wniosek z testu 2. Większe ciśnienie = więcej udanych strzałów. Potwierdzenie testu 1. Test 3. Zmiana zespołu spustu na ra-tech. - wyniki są tożsame. Wniosek: - błąd nie leży w zespole spustu, w bolt carrierze, sprężynie i magach. Pytanie: Jako, że wszystkie bolt-carriery działają na pozostałych WOC'ach... sprężyny są wymienne i działają tak samo (testowałem to w pozostałych gazówkach). - co może wpływać na nieodwodzenie bolt-carriera (lub utrudnione działanie) w moim WOC'ku? Czy ktoś mógłby mi pomóc w rozwiązaniu problemu? Quote Link to post Share on other sites
luki527 Posted December 4, 2017 Report Share Posted December 4, 2017 Swego czasu miałem i nadal ma taki sam problem. Rozwiązanie u mnie to szlifowanie dyszy, aż zacznie chodzić bez oporu (teraz gdy zamek jest włożony nie da się jej wyciągnąć do przodu). Pomogła też regulacja NPAS'a. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.