Rych33 Posted January 19, 2018 Report Share Posted January 19, 2018 Było czy nie było w innych tematach. Nie wiem. Nie znalazłem. Zamontowałem w E&L Mur cylinder https://jarmix-milit...&campaign-id=19 I testowałem na nim kilka tłoków. Bo wiadomo że stokowy nie daje rady. Ponieważ lepsze nie były dostępne. o stanęło na tym : https://www.specshop...Full-Teeth.htmlą Tłok mocny. Wytrzymuje sprężynę jaką mu nie zapodasz. Guardera SM170 i SHS 190 też. Ale. Jak rozebrałem gearbox po raz pinsetny żeby testować dyszę. To okazało się że ten tłok robi rysy na cylindrze. I to dość głębokie. żaden inny tego nie robił. Myślę że ta listwa tłokowa ma jakieś za ostre zęby, które wystają na zewnątrz, No niewiem. spotkał się ktoś z tym ? Prowadnica sprężyny łożyskowana. Głowica tłoka. Łożyskowana. Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted January 19, 2018 Report Share Posted January 19, 2018 Na pewno tłok? Jaką masz dokładnie głowicę tłoka? Sprawdz na złożonym bez sprężyny gearboxie jak tłok rusza się w gearboxie. Powinien być to płynny, swobodny ruch przód<>tył, bez żadnych wyraźnych dźwięków tarcia metalu o metal. Quote Link to post Share on other sites
Rych33 Posted January 20, 2018 Author Report Share Posted January 20, 2018 Nie. No ludzie. Trzymajcie mnie bo nie wytrzymie. Ja na prawdę nie chcę być złośliwy. Ale. No dobra. Twoja chęć pomocy wallo p wszystkim we wszystkim jest prze ze mnie odbierana z dużym dystansem. Bo na ten dystans zapracowałeś sobie swoimi poradami. I to chyba nie tylko moje odczucie. Co ma piernik. Czyli tłok. Do tego jaką masz dokładnie głowicę ? Ten konkretny tłok zrobił rysy na cylindrze w miejscu od początku cylindra. Gdzie inne trzy tłoki nie zrobiły tego. Dlatego jestem zdziwiony. Ale jak się przyjrzałem dokładnie przez lupę. To rzeczywiście. Tłok ma prostopadle sterczące do góry zęby. I tymi krawędziami trze po cylindrze. Co widać po opiłkach na zębach. Trochę dziwne. Bo między tłokiem a cylindrem. Jednak jest te parę dziesiątek milimetra. Może ten tłok jest zwymiarowany do cylindrów typu borek. Ale nic na temat w ofercie nie było. Mniejsza z tym. Zeszlifuję krawędzie zębów i zobaczę. Bo tłok jest zajebiasty. Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted January 20, 2018 Report Share Posted January 20, 2018 Jeśli masz problem z tym, że próbuję Ci pomóc i doradzić, że zagłębiam się w Twój problem i staram się spojrzeć na niego z kilku różnych perspektyw to mnie zgłoś do administratora, a on niech mnie zbanuje. Pomagam głównie jeśli chodzi o gbv2 i gbv3, jeśli to dla Ciebie pomaganie wszystkim we wszystkim to nie mój problem, a Twój. Nie rozumiesz połowy rzeczy, które piszę i które ludzie piszą do Ciebie, stąd ból dupy i ten "dystans". Quote Link to post Share on other sites
Rych33 Posted January 20, 2018 Author Report Share Posted January 20, 2018 Nie mam zamiaru nic nikomu zgłaszać. Nie jestem kapusiem. Z resztą Wielki Brat też czyta forum. Nie o tym mowa. Chciałbym żebyś na forum został jak najdłużej. Bez Twojego folkloru :icon_lol: Może się zrobić nudno. Po prostu. Dlaczego akurat ten tłok porysował mój ukochany cylinder ? Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted January 20, 2018 Report Share Posted January 20, 2018 (edited) Staram się tylko pomóc najlepiej jak potrafię. Zamiast siać bezpodstawną nagonkę, hejtować i trollować po prostu daj sobie pomóc. Nie wiem czy Ci pomoge, ale się postaram. Powiedz, tłok normalnie zazębia się z zębatką tłokową? Gdyby zęby były zbyt długie to wystąpiłby problem z kulturą pracy lub nawet wystąpiłaby zacinka. Tak jak też wcześniej mówiłem - sprawdź ruch tłoka na skręconym szkielecie. Zamontuj pneumatykę i tlok bez sprężyny i sprawdz jak tłok się porusza. Edited January 20, 2018 by wallop Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.