Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Tłok zdziera cylinder.


Recommended Posts

Było czy nie było w innych tematach. Nie wiem. Nie znalazłem. Zamontowałem w E&L Mur cylinder

https://jarmix-milit...&campaign-id=19

I testowałem na nim kilka tłoków. Bo wiadomo że stokowy nie daje rady. Ponieważ lepsze nie były dostępne. o stanęło na tym :

https://www.specshop...Full-Teeth.htmlą

 

Tłok mocny. Wytrzymuje sprężynę jaką mu nie zapodasz. Guardera SM170 i SHS 190 też. Ale.

Jak rozebrałem gearbox po raz pinsetny żeby testować dyszę. To okazało się że ten tłok robi rysy na cylindrze. I to dość głębokie. żaden inny tego nie robił.

Myślę że ta listwa tłokowa ma jakieś za ostre zęby, które wystają na zewnątrz, No niewiem. spotkał się ktoś z tym ?

Prowadnica sprężyny łożyskowana. Głowica tłoka. Łożyskowana.

Link to post
Share on other sites

Nie. No ludzie. Trzymajcie mnie bo nie wytrzymie. Ja na prawdę nie chcę być złośliwy. Ale. No dobra. Twoja chęć pomocy wallo p wszystkim we wszystkim jest prze ze mnie odbierana z dużym dystansem. Bo na ten dystans zapracowałeś sobie swoimi poradami. I to chyba nie tylko moje odczucie.

Co ma piernik. Czyli tłok. Do tego jaką masz dokładnie głowicę ? Ten konkretny tłok zrobił rysy na cylindrze w miejscu od początku cylindra. Gdzie inne trzy tłoki nie zrobiły tego. Dlatego jestem zdziwiony.

Ale jak się przyjrzałem dokładnie przez lupę. To rzeczywiście. Tłok ma prostopadle sterczące do góry zęby. I tymi krawędziami trze po cylindrze. Co widać po opiłkach na zębach. Trochę dziwne. Bo między tłokiem a cylindrem. Jednak jest te parę dziesiątek milimetra.

Może ten tłok jest zwymiarowany do cylindrów typu borek. Ale nic na temat w ofercie nie było. Mniejsza z tym. Zeszlifuję krawędzie zębów i zobaczę. Bo tłok jest zajebiasty.

Link to post
Share on other sites

Jeśli masz problem z tym, że próbuję Ci pomóc i doradzić, że zagłębiam się w Twój problem i staram się spojrzeć na niego z kilku różnych perspektyw to mnie zgłoś do administratora, a on niech mnie zbanuje.

 

Pomagam głównie jeśli chodzi o gbv2 i gbv3, jeśli to dla Ciebie pomaganie wszystkim we wszystkim to nie mój problem, a Twój. Nie rozumiesz połowy rzeczy, które piszę i które ludzie piszą do Ciebie, stąd ból dupy i ten "dystans".

Link to post
Share on other sites

Nie mam zamiaru nic nikomu zgłaszać. Nie jestem kapusiem. Z resztą Wielki Brat też czyta forum. Nie o tym mowa. Chciałbym żebyś na forum został jak najdłużej. Bez Twojego folkloru :icon_lol: Może się zrobić nudno.

Po prostu. Dlaczego akurat ten tłok porysował mój ukochany cylinder ?

Link to post
Share on other sites

Staram się tylko pomóc najlepiej jak potrafię. Zamiast siać bezpodstawną nagonkę, hejtować i trollować po prostu daj sobie pomóc. Nie wiem czy Ci pomoge, ale się postaram.

 

Powiedz, tłok normalnie zazębia się z zębatką tłokową? Gdyby zęby były zbyt długie to wystąpiłby problem z kulturą pracy lub nawet wystąpiłaby zacinka. Tak jak też wcześniej mówiłem - sprawdź ruch tłoka na skręconym szkielecie. Zamontuj pneumatykę i tlok bez sprężyny i sprawdz jak tłok się porusza.

Edited by wallop
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...