Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Rych33

Użytkownik
  • Content Count

    370
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dziwne pytanie. Imax b6 można podłączyć krokodylkami do wszystkiego co daje prąd stały. I nie ważne czy to akumulator, czy prostownik. I nie ważne jaką ma wydajność prądową. Imax i tak pobierze tyle prądu ile w danym momencie będzie potrzebował ładowany akumulator podłączony do niego. Taka to mądra bestia :)
  2. No to jeśli tak. To nie ma co wydziwiać. Widocznie ten zestaw ktoś kto projektował wiedział co robi. Oring który Ci podałem zawsze dawał nieco więcej fps. A nawet więcej jak nieco. W zależności od zestawu. Zawsze kiedyś możesz wypróbować. A jak chodzi o smar do cylindra to ja stosuję sprawdzony i pewnie nie tylko przeze mnie smar : http://asgrevolution.com.pl/sklep/gazy-i-smary/19-smar-do-cylindra-asgrevolution.html Jest po prostu taki że spełnia swoje zadanie przez cały sezon. A jak ten smar typu molykote ? Nie wiem. Ale chętnie bym się dowiedział.
  3. Owszem. Otwory te w pewnym stopniu zmniejszają ciśnienie za tłokiem podczas jego ruchu powrotnego. Ale "efekt zasysania kulki" ??? Obejrzyj sobie jeden, czy drugi filmik jak działa gearbox i nie wypisuj tu bzdur. Bo jest to po prostu fizycznie nie możliwe. Mistrzu. https://www.youtube.com/watch?v=qlW11m5d4Uk https://www.youtube.com/watch?v=8MpNzOWJykA
  4. Nie STTI ma prawoskrętny gwint 16 mm. Ale są przejściówki. Ja jednak wypatroszyłem oryginalny tłumik z tej przedłużki lufy. Bo tam oprócz tej lufy nic nie ma, żadnej gąbki. I zastosowałem lufę https://www.taniemilitaria.pl/pl,lufa-precyzyjna-6-04mm-crazy-jet-gbb-260mm-maple-leaf,0,3,174,178,19041.html#.XMN8CugzZEZ Ta lufa sięga gdzieś do połowy tłumika. No i całość wypełniłem gąbką. Tu kopalnia wiedzy na temat MK23 : https://www.onmymk.com/
  5. No fakt. To nie jest typowy "boczniak". Raczej "silent killer" nie dla wszystkich. Nie wiem jak z kaburami plastikowymi u nas. Ale tu dostaniesz wszystko do niego. Kabury też. https://www.skirmshop.nl/nl/pistol/mk23-nbb-upgrades-and-accessoires/
  6. Jak cichy i do tego celny i o dużym zasięgu to tylko TM MK23. Z tym że ja uważam że kupowanie Tokyo Marui za 800 zł nie ma sensu. Lepiej kupić STTI za 150 zł. Bo jeden i drugi ma nieskończone możliwości modyfikacji którym prędzej czy później się nie oprzesz. A kupując STTI zostaje Ci kupę kasy na te modyfikacje. Efekt ten sam. A pod względem wykonania nie zauważyłem jakiejś różnicy. Poza tym że TM ma podwieszoną latarkę z resztą nic nie wartą. I w TM tłumik jest "tłumikiem". A w STTI jest przedłużką lufy. https://www.taiwangun.com/gazowe-3/st23-non-blowback-heavy-weight-gas-pistol-stti https://www.specshop.pl/product-pol-4523-Tokyo-Marui-Replika-pistoletu-MK23-SOCOM-Full-Set-NB-9060.html Ja mam tuningowany STTI i zdziwienie na twarzy ludka który dostał z 70 m. nie wiadomo skąd kulką 0,4g jest bezcenne :)
  7. Ale nic nie piszesz czy sprawdzałeś czy ten zestaw daje kompresję. Choćby prostym testem zatykając dysze palcem i wykonując szybki ruch tłokiem. Tłok powinien dawać zdecydowany opór już po pokonaniu 1/3 drogi. No tam z poprawką na typ cylindra. Jeśli jest to szczelne, to widocznie tak jest to zaprojektowane. Chodzi o to żeby powietrze wpadające przez otworki na czole głowicy w trakcie sprężania wypychały oring po obwodzie i dociskały go do powierzchni cylindra. To teoria. Ale jak już się przekonałem. Działa to różnie w zależności od producenta. Dopasowanie idealnego oringu na tłoku to zabawa dla ludzi którzy mają mnóstwo niepotrzebnego czasu :) (rozbieranie gearboxa za każdym razem). Krótko mówiąc. Jak zestaw daje kompresję. To zostaw. Jak nie to załóż oring :http://azteko.pl/shs-uszczelka-glowicy-tloka-p-910.html Testowałem to na kilku kombinacjach głowica - cylinder. I zawsze była wymierna szczelność. Wymierna w sensie + 15-25 fps A Pan wallop no to szacun tym razem.Bo pierwsze zadanie napisał na prawdę z sensem. Już myślałem że zacznie gadać konkretnie i do rzeczy. No ale niestety. To drugie zdanie kompletnie bez sensu i jakiejkolwiek logiki.
  8. Nie chodzi tu o fanatyzm naprawiania. Tylko o "fanatyzm" poprawiania. Temat jest "Upgrade tuning". No właśnie o tym piszę. Ten gościu szerzy tu od dłuższego czasu jakieś defetyzmy na temat ubijających się sprężyn Guarder. Jasne że każda sprężyna kiedyś się ubije i straci trochę mocy. U mnie Guarder strzela 2 lata na cotygodniowych strzelankach. I stracił może 10 fps. Chociaż to też nie wiadomo czy stracił na sile. Czy replika osłabła z powodu nieszczelności. Raczej to drugie. To tak się teraz zastanawiam. Ta sprężyna Guarder to musi być faktycznie słaba :)
  9. Tia. Jasne. Sprężyny Guarder się szybko ubijają. Aluminiowe głowice tłoka są krzywe a "chińskie" dysze SHS to syf. Itd. itd. A ja akurat mam całe pudełko "markowych" dysz które polecałeś, a które okazały się delikatnie mówiąc mierne jeśli chodzi o szczelność i luzy na prowadnicy w porównaniu z tą "chińską" SHS. Oddam te polecane za darmo. A. I nie mówiłem o żadnym oringu Bore Up tylko o oringu o poszerzonej średnicy. Ale może nie słyszałeś. http://azteko.pl/shs-uszczelka-glowicy-tloka-p-910.html Ale natężaj się i dmuchaj dalej w tą swoją zardzewiałą trąbkę, którą już mało kto słucha. A już na pewno nie ja.
  10. Ale nie stockowa lufa i stockowa gumka. Tylko nowa lufa i nowa gumka. Bo jeśli jest szczelność na stockowej komorze to już sama lufa Maple powinna dać jakiś przyrost fps. No chyba że ta nowa dysza ma przedmuchy lub nie doszczelnia się dobrze z kołnierzem nowej gumki.
  11. @Franek_PL. Twój problem prawdopodobnie leży w komorze. Może będziesz potrzebował dyszy o innej długości i być może innej gumki. Najłatwiej to sprawdzisz montując do tego zestawu swoją oryginalną komorę z tą lufą i gumką co kupiłeś. Jak będzie poprawa, a powinna, to będzie wszystko jasne. Bo części są ok. I dziwne że nic nie poprawiły. Może tylko skoro tyle zainwestowałeś. Wymienił bym dyszę na jakąś z podwójnym uszczelnieniem np. https://gunfire.com/pl/products/dysza-do-replik-typu-m4-1152200427.html Głowicę tłoka na jakąś POM zamiast aluminiowej. Ale niekoniecznie. Kupił bym dobry cylinder np. https://gunfire.com/pl/products/nierdzewny-cylinder-hard-cylinder-typu-b-1152212877.html I zastosował oring tłoka o powiększonej średnicy. Sporo daje.
  12. Jak do lufy 290 mm masz zamiar dokupić na wymianę lufę 407 mm. to cylinder typu 2 to chyba najlepszy kompromis. Ja mam lufy 363 mm i 509 mm i cylinder typu 1 jest w sam raz. Mówimy o kompromisie. Bo sprawdzałem tą 509 mm na cylindrze typu zero. To jednak jest lepiej pod względem zasięgu i mocy. No ale tu chodzi o wash and go :)
  13. Nie szukaj żadnych cudaków za nie wiadomo ile kasy. Kup komplet zębatek o przełożeniu jakie Ci odpowiada od Specna Arms. I się zdziwisz jak cicho pracują. Są tanie i jest mało opinii o nich. Ale sam zobaczysz, usłyszysz. A raczej nie usłyszysz jak cicho pracują. Normalnie szok.
  14. Ja też kiedyś wpadłem na taki pomysł żeby jedną replikę wykorzystywać do lasu i do CQB. Z tym że w moim przypadku 75% to las. Ale ta koncepcja według mnie to fajna sprawa. I zawsze trochę tańsza niż kupowanie dwóch porządnych replik. Do lasu kupiłem lufę promyka 509 mm. A jeśli chodzi o cylinder to nie bawiąc się w jakieś teorie przeliczania pojemności lufy zdecydowałem się na cylinder typu B Prometheus. Odpowiednik typu 1 mniej więcej. I jest ok. https://gunfire.com/pl/products/nierdzewny-cylinder-hard-cylinder-typu-b-1152212877.html Na Twoim miejscu. Skompletował bym dwa zestawy lufa - komora. I sprawdził jak to strzela na stockowym cylindrze na danej wadze kulek. I przy konkretnej lufie. Ale pewnie będziesz musiał pójść na jakiś kompromis jak chodzi o cylinder. Bo pewnie stockowy masz typu 2. I przy lufie 550 mm o której wspomniałeś może być trochę za mało powietrza co odbije się na zasięgu. Ale to tylko teoria.
×
×
  • Create New...