SnafuPL Posted March 19, 2018 Report Share Posted March 19, 2018 Witam, chciałbym zacząć przygodę z waszym hobby,pasją i chciałbym się poradzić jaką replikę wybrać do kwoty 1000zł.Pragnę zaznaczyć że jestem kompletnie zielony w tych sprawach i chętnie wysłucham doświadczonych forumowiczów.Nie wizji jakiś wymarzonych modeli, replika ma być solidna i solidnie wykonana.Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted March 19, 2018 Report Share Posted March 19, 2018 Nie masz żądnych preferencji do wyglądu, rozmiaru, wagi? Będziesz z tym biegał jakiś czas, a moja Żona twierdzi że 1000 zł to dużo jak na zabawkę :P Więc szkoda by było kupić coś co się nie spodoba. Najlepsze wypożycz / pożycz od kogoś replikę, pochodź na strzelanki,oglądaj, macaj inne repliki. Airsoftowcy lubią się chwalić swoimi zabawkami, więc raczej zawsze poopowiadają co mają, jak im się to używa, co zmieniali itp. itd. Quote Link to post Share on other sites
SnafuPL Posted March 19, 2018 Author Report Share Posted March 19, 2018 Może faktycznie skoczyć na jakieś spotkanie.I dopiero myśleć o kupnie repliki. Quote Link to post Share on other sites
Bicozit Posted March 19, 2018 Report Share Posted March 19, 2018 (edited) Myśle, że jakaś solidna replika do tysiąca złotych spełni twoje oczekiwania. Nawet minimum wysiłku od siebie. Post w stylu wrzućcie tu swoje propozycje, ja i tak nic nie kupie, bo nie jestem nawet zainteresowany na tyle, by cokolwiek znaleść samemu, czy zadać jakieś sensowne pytanie. Edited March 19, 2018 by arend Quote Link to post Share on other sites