Liderty Posted April 4, 2018 Report Share Posted April 4, 2018 Cześć wam! Borykam się z pewnym problemem związanym z blokowaniem się tłoka w tylnym położeniu. Mój pacjent to gb v2 z oznaczeniem "SB" ( z tego co znalazłem to chyba dawne JG ). Kiedyś funkcjonował zupełnie normalnie, lecz w pewnym momencie zaczął pojawiać się wyżej wymieniony problem. Przewałkowałem mnóstwo tematów, ale żaden nie dał mi rozwiązania. Rozbierałem go i składałem ponownie co najmniej kilkanaście razy. Podkładkowanie, smarowanie, wymiana okablowania nie pomogły. Próbowałem złożyć gearbox z części około 4 innych karabinków, zamieniając wszystkie części wewnętrzne. Używałem kilku różnych silników od CA przez Boyi i SRC. Bez rezultatu... Za każdym razem pojawia się ten sam problem. Zawsze próbowałem osiągnąć około 400 fps na różnych stockowych lub też nie sprężynach. Jedynym ratunkiem jest używanie baterii lipo 11.1, ale kiedyś ten sam gb działał nawet na 7,4 nimh. Jedyną częścią którą nie zmieniałem był cały czas owy szkielet SB. Czy Jest szansa ze uległ on jakimś cudem zużyciu? Czy macie jakieś propozycje co może być temu winne? Reakcja na spust to po zablokowaniu to takie pstryknięcie jakby silnik chciał a nie mógł... Quote Link to post Share on other sites
pan kozaq Posted April 4, 2018 Report Share Posted April 4, 2018 za szeroki tłok w stosunku do szkieletu? jeśli masz możliwość spróbuj na innym szkielecie Quote Link to post Share on other sites
Liderty Posted April 4, 2018 Author Report Share Posted April 4, 2018 Mam aluminiowy tłok na którym ten gb kiedyś funkcjonował. Nie działa na nim, ani na kilku innych tłokach w różnych konfiguracjach. Tego aluminiowego nie sprawdzałem w innych szkieletach, ale porównując jego wielkość i wymiary wygląda na całkiem standardowy... Quote Link to post Share on other sites
szkielet1990 Posted April 4, 2018 Report Share Posted April 4, 2018 Jeżeli tłok blokuje Ci się w tylnym położeniu to sprawdź czy sam tłok chodzi swobodnie w prowadnicach Gearboxa. Tu może leżeć problem. Wyjmij wszystko z GB, zostaw sam tłok i skręć GB śrubami tak jak normalnie przy składaniu wszystkiego do kupy i poruszaj/przesuwaj tłok palcem przez otwór po cylindrze. Powinien przesuwać się swobodnie. Quote Link to post Share on other sites
Potfurr Posted April 5, 2018 Report Share Posted April 5, 2018 Na identycznej konfiguracji teraz nie działa? Nie dodałeś łożyskowanej prowadnicy lub coś w tym stylu? Może silnik/okablowanie/styki? Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted April 5, 2018 Report Share Posted April 5, 2018 Taka mała wzmianka, odpuść sobie tłok aluminiowy :D Raz, że ciężki, a dwa to szybko Ci padnie niezależnie czy to JBU, SHS czy inne dziwactwa - wszystkie tłoki alu są kiepskie. Co do reszty, zrób tak jak szkielet1990 napisał. Quote Link to post Share on other sites
Liderty Posted April 10, 2018 Author Report Share Posted April 10, 2018 Nie używam tłoku aluminiowego, jedyne co to kiedyś na nim replika hulała. Choć już uprzednio próbowałem metody od szkieleta, ze względu na dostęp do szerszej gamy części postanowiłem jeszcze raz spróbować. Tłok chodzi bez problemu na pustym gearboxsie i to nie jeden. Dodatkowo zadbałem o styki aby wszystko siedziało ciasno i było czyste. No i jak się można było spodziewać, znów to nic nie dało :/ Ten gb jest jakiś magiczny. Przełożyłem części które wcześniej w nim nie chciały działać do szkieletu firmy Boyi, a tam wszystko hula. O co tu biega?! Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted April 11, 2018 Report Share Posted April 11, 2018 Możliwe, że podczas montażu tłok wyskakuje z szyn i po złożeniu jest problem z tego powodu. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.