falcong700 Posted April 6, 2018 Report Share Posted April 6, 2018 (edited) Postanowiłem przetestować Bore up ze zintegrowaną głowicą , coś taniego do nowego projektu. padło na to : http://www.taiwangun...&campaign-id=19 Podobno CNC , jedno jest pewne u chinoli nic się nie zmieniło centymetr w tą centymetr w tą nie robi różnicy. Od razu przejdę do sedna- nie polecam , nie kupować , szmelc gówno szajs złom. Na samym początku trzeba dopasować cylinder by w ogóle wszedł do szkieletu. Potem po złożeniu głowicy z tłokiem okazuje się że zębatka zabiera tłok od trzeciego zęba :icon_biggrin: :icon_biggrin: piękna kasacja tłoka :icon_biggrin: wbija go w tył gearboxa. Jeśli chcecie się powkur......... to kupujcie. Jeśli zamierzacie udowodnić że jednak dacie radę kupujcie ( swoją drogą da radę) . Jeśli chcecie mieć spokój to trzymajcie się z daleka. Z plusów - mocny jest i dobrze się uszczelnia. Edited April 6, 2018 by falcong700 Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted April 6, 2018 Report Share Posted April 6, 2018 Drop-in na pewno nie jest. Zderzak tłoka trzeba dopasować do głowicy i dobrać taką grubość aby tłok poprawnie zazębiał się z zębatką tłokową (korekta AOE). Głowicę tłoka można w sumie wywalić bo to alu, w dodatku jest dość kiepska. Jednoczęściowy cylinder jest bezsensowny ponieważ nic nie daje, a zabiera nam sporo np. łatwy montaż zderzaka, dopasowanie odpowiedniej głowicy względem dyszy itp. Kiepska sprawa. Quote Link to post Share on other sites
falcong700 Posted April 9, 2018 Author Report Share Posted April 9, 2018 Nie zaprzeczam :) Miało być szybko tanio i uniwersalnie. Było- tanio :P i można było się pobawić w dopasowywanie. A ostrzeżenie nie jest dla ciebie :) Lecz dla młodzieży która będzie chciała kupić Borka :P Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.