FiloGz Posted May 18, 2018 Report Share Posted May 18, 2018 (edited) Ostatnio napisałem nowy temat o treści nowego akumulatora do mojej repliki i się powiodlo. Problem nie do końca został rozwiązany, generalnie chodzi mi o silnik po którym widać że daje o sobie znaki, chodzi o to że silnik działa dobrze lecz cos go blokuje i nie mogę oddać strzału. Potrzebuje pomocy bo nie wiem co robic, jeśli potrafi mi ktoś pomóc proszę o udzielenie informacji na ten temat. Byłbym bardzo wdzięczny za udzielenie pomocy w tej sprawie. Z góry dziękuje. :icon_confused: Edited May 18, 2018 by arend Quote Link to post Share on other sites
RalfButton Posted May 18, 2018 Report Share Posted May 18, 2018 Serwis? Quote Link to post Share on other sites
FiloGz Posted May 18, 2018 Author Report Share Posted May 18, 2018 (edited) Serwis? Bron przed zmianą akumulatora była w serwisie. Problem polegal na nienaładowaniu akumulatora. Proszę stosować zasady poprawnej pisowni. Arend Edited May 18, 2018 by arend Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted May 18, 2018 Report Share Posted May 18, 2018 Teraz problem polega na "niechęci do pracy silnika... Więc bardziej sprawa dla serwisu niż nienaładowana/padnięta bateria... Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted May 18, 2018 Report Share Posted May 18, 2018 Yyyy..... a może chociaż powiesz co to za replika, co siedzi w środku, co było robione? Quote Link to post Share on other sites
FiloGz Posted May 19, 2018 Author Report Share Posted May 19, 2018 Yyyy..... a może chociaż powiesz co to za replika, co siedzi w środku, co było robione? Replika to Srt-4. Generalnie wysłałem ją na przegląd aby wyjaśnić co się z nią dzieje. Wniosek z tego wynikał taki że nie był naładowany akumulator pomimo ładowania lecz problem pojawił się inny, taki który przedstawiłem na samym początku. Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted May 19, 2018 Report Share Posted May 19, 2018 Przyczyn blokowania się silnika jest mnóstwo. Od uszkodzonego silnika, akumulatora, instalacji elektrycznej po nieco bardziej mechaniczne rzeczy takie jak źle spodkładkowane zębatki, źle dopasowany tłok, zakleszczająca się sprężyna. Sporo tego jest, bez rozkręcenia gb nikt ci nic konkretnego nie powie. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.