aramis Posted May 19, 2018 Report Share Posted May 19, 2018 Jak w temacie - planuję wymienić silnik w G36 bojca. Obecny konfig to silnik stock, zębatki 13:1, spring M120, LiPo 7.4 Chcę poprawić reakcję na spust. Który z powyższych silników będzie się lepiej sprawował? A może są porównywalne? I jeden, i drugi ma sporo pozytywnych opinii, jednak nie znalazłem ich porównania. Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted May 19, 2018 Report Share Posted May 19, 2018 Ani jeden, ani drugi. Kup Guarder'a i do tego lipo 11,1V Quote Link to post Share on other sites
aramis Posted May 19, 2018 Author Report Share Posted May 19, 2018 Chodzi Ci o Infinite Torque-up? Czy przy przełożeniu 13:1 i lipo 3s nie będzie problemów z podawaniem kulek (za duży rof) ? Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted May 20, 2018 Report Share Posted May 20, 2018 (edited) Zależy jak poskładaną masz replikę, jakie kulki, jakie magazynki. Teraz robiłem AKSU cyma 0,45A i wrzuciłem zęby 14:1 big dragon, sprężyne MS100SP Prometheus'a, mosfet nano aab i właśnie silnik HT od Guarder'a = 36k/s, magazynek hicap dołączony do zestawu podaje jak żyleta. Sznur kulek. W innej replice może już nie być tak wesoło, musisz wiedzieć co i jak poskładać by było ok. Edited May 20, 2018 by wallop Quote Link to post Share on other sites
aramis Posted May 20, 2018 Author Report Share Posted May 20, 2018 A napisz mi proszę jeszcze jak wygląda jakość silnika na neodymach produkcji Cyma / A&K (niebieska "dupka ") względem guardera i tych z tytułu wątku. Ja celuję w rof na poziomie 20-25k/s, więc raczej zostanę na lipo 2s (mam pakiety 2200 20c, więc amperów raczej nie braknie). Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted May 20, 2018 Report Share Posted May 20, 2018 Guarder jest szybszy i mocniejszy :) Co do rof'a - na neodymie cymy uzyskasz taki wynik bez większego problemu. Ale jak Cię stać, bierz coś lepszego, byle nie SHS/Tornado - one są słabsze i wolniejsze od cymy, mocno się grzeją i ciągną dużo prądu. Wersja ALU tornado ma przebicia, więc już całkiem odpada... Quote Link to post Share on other sites
aramis Posted May 22, 2018 Author Report Share Posted May 22, 2018 Zamówiłem w końcu A&K z niebieską dupą, ten -->http://www.taiwangun.com/silniki-2/silnik-krotki-o-zwiekszonym-momencie-obrotowym-a-k?from=listing&campaign-id=14 Co ciekawe przysłali takie coś: Przez worek widać, że magnesy są neodymowe (są niklowane), przyciągają dość mocno - silnik bez problemu przyklejony od spodu do stalowej półki utrzymuje wagę swoją i kilku noży i śrubokrętów którymi go dociążyłem. Warto robić dym w taiwangunie że ma inny kolor niż ten na stronie? P.S. Silnik ma oznaczenie na korpusie FS480WA-6722G-73.5DG/G97 Quote Link to post Share on other sites
DAVVlD Posted May 22, 2018 Report Share Posted May 22, 2018 To jest cyma też neodym w niektórych stokach była zamiennie z niebieska/czerwona/biała dupka Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted May 22, 2018 Report Share Posted May 22, 2018 (edited) To zwykły stockowy silnik cymy. Robiłem ostatnio AKSU Cymy i tez zamówiłem taki na Deltashopie. Na obrazku czarny silnik z niebieskim tyłem, a dostałem to stockowe gówno takie samo jak stock w cymce. Wymienili bez problemu na Guarder'a HT. Zwracaj go na koszt sklepu bo wprowadzają ludzi w błąd. Właśnie chciałem olać Deltashop i zamówić ten sam silnik na TaiwanGun, już wiem że dostałbym to samo :hahaha: @UP Nie wprowadzaj ludzi w błąd. To nie jest ten legendarny, mocarny silnik neodymowy cymy. Edited May 22, 2018 by wallop Quote Link to post Share on other sites
DAVVlD Posted May 22, 2018 Report Share Posted May 22, 2018 W którym miejscu napisałem że jest ten sam co te z czerwoną/niebieska? Napisałem że były zamiennie i to jest też neodym ;-) Quote Link to post Share on other sites
aramis Posted May 22, 2018 Author Report Share Posted May 22, 2018 W takim razie zgłoszę to do krakmanów, zobaczymy co odpiszą. A tak w ogóle to jak wygląda "legendarny, mocarny" silnik cymy? Bo tak jak napisałem - ten ewidentnie ma magnesy neodymowe. Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted May 22, 2018 Report Share Posted May 22, 2018 A po czym poznajesz, że ma magnesy neodymowe? Miałem ten silnik, ten sam model. Mam też czarną cymkę neodym z niebieskim tyłem... tysiąc kroć mocniejszy od tego w/w stocka. W którym miejscu napisałem że jest ten sam co te z czerwoną/niebieska? Napisałem że były zamiennie i to jest też neodym ;-) Bardziej chodzi mi o to, że można odebrać to tak jakoby ten silnik z w/w zdjęcia był odpowiednikiem legendarnej czarnej cymy. Niestety to dwa różne silniki, ten ze zdjęcia to najzwyklejszy stock nie wart więcej niż 30zł. W sumie oddałbym go za free komuś bo tą czarną cymę można dorwać za 50-80zł. Quote Link to post Share on other sites
aramis Posted May 22, 2018 Author Report Share Posted May 22, 2018 (edited) A po czym poznajesz, że ma magnesy neodymowe? Po tym, że są niklowane (widać w otworach wentylacyjnych). Ferrytowych magnesów się nie powleka. No i jak napisałem - przykleiłem go od spodu do blaszanej półki i pod niego "podwiesiłem" prawie pół kilo stalowych gratów. W porównaniu - mój stockowy silnik nawet własnego ciężaru nie ma siły utrzymać. Edit: Nie żebym bronił prawilności tego silnika - już napisałem reklamację. Po prostu drążę temat :) Edited May 22, 2018 by aramis Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted May 22, 2018 Report Share Posted May 22, 2018 Ten silnik który ja miałem nie trzymał prawie nic, nawet siebie samego. Śrubokręt "szperacz" trzymał, ale takie większy, dłuższy do odkręcania prowadnicy kolby w M4 to już nie dał rady :D No i mogłem nim bez problemu kręcić palcami przy cymce czarnej trzeba już użyć więcej siły. Quote Link to post Share on other sites
DAVVlD Posted May 23, 2018 Report Share Posted May 23, 2018 Dla tego napisałem że były zamiennie spotkałem się z 3 takimi w cymach z serii 0.4x i na 100% były to neodymy. Nie sprawdzałem ich mocy na mocniejszych sprężynach bo nie miałem czasu ale jeden na sp130 guardera I 7,4v działał bez problemu z miłym rofem. I ja także go nie bronię i nawet nie miałem takiego zamiaru bo sprawdzić go nie sprawdziłem ale nawet po wykonaniu widać że jest to super budżetowy neodym ale na pewno neodym. Quote Link to post Share on other sites
aramis Posted May 24, 2018 Author Report Share Posted May 24, 2018 Hmm, krakmani twierdzą że parametry są takie same, ale jeśli mi się nie podoba to mogę zwrócić. W sumie jeśli tylko nie jest uwalone uzwojenie, to o "sile" silnika decydują magnesy, więc chyba nie będę się szarpał z oddawaniem, zobaczę co ten pokaże w replice. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.