Pusjel Posted September 4, 2018 Report Share Posted September 4, 2018 (edited) Czołem, Jestem szczęśliwym posiadaczem Defendera w pełnym stocku. Replika daje radę, ale po tym czego doświadczyłem ostatnio na wymianie kompozytu jednakowoż muszę rozważyć tuning. Czego doświadczyłem, możecie zapytać... jakichś 10m za mało doswiadczyłem, ot co :) przy kulkach 0.2 i 0.25 Jako absolutny leszcz w temacie tuningu pneumatyki zwracam się do Was, doświadczeni i mądrzejsi ode mnie, o rady i propozycje co zrobić, ażeby kulki nosiło lepiej i celniej. Znaczy, zrobiłem pracę domową i doczytałem co z czym się wiąże, ale chodzi mi bardziej o kolejność dokonywania zmian i "za-i-przeciw". Ps, Defendera mam z tej "nowszej" serii. Znaczy lata mi pokrywa zamka tworząc efekt klekotu bocianów. Pozdrawiam! Edited September 4, 2018 by Pusjel Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted September 4, 2018 Report Share Posted September 4, 2018 Dobra precka, dobra guma hopup, flathop i lepszej jakości, cięższe kulki. Quote Link to post Share on other sites
Pusjel Posted September 4, 2018 Author Report Share Posted September 4, 2018 4 godziny temu, wallop napisał: Dobra precka, dobra guma hopup, flathop i lepszej jakości, cięższe kulki. Preckę ten model ma w pakiecie. Tak przynajmniej twierdzi producent. Tylko z nikąd nie jestem w stanie wygrzebać co tam właściwie siedzi. Jakaś tajemnica.. albo sami nie są w stanie powiedzieć bo, na przykład, pakowali "co było"... Quote Link to post Share on other sites
Pusjel Posted September 5, 2018 Author Report Share Posted September 5, 2018 Ps, kulki Gold Fire 0.25 chyba do najgorszych nie należą. ;) Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted September 5, 2018 Report Share Posted September 5, 2018 Nie znam żadnej repliki, która w stocku miałaby dobrą prec lufę. Daj link do repliki. Quote Link to post Share on other sites
Pusjel Posted September 6, 2018 Author Report Share Posted September 6, 2018 Łapaj: https://www.specshop.pl/product-pol-11214-ASG-LMT-Defender-RIS-Czarny-Next-Generation-Proline-17392.html Quote Link to post Share on other sites
Driver2503 Posted September 11, 2018 Report Share Posted September 11, 2018 Witaj. Kulki zaaplikuj g&g / bls Precka na poziomie systemy w stoku jeżeli to są te same lufy 6.05 co były w kwa/asg . T Ewentualna zmiana na promyka , nic poniżej nie ma sensu . Jak wyżej zacznij od gumy/flathopa -> Cięższe kulki jak nadal czegoś brakuje to Lufa . W nastepnej kolejności więcej fps . Poszukaj w środowisku rzetelnego serwisanta który Ci to zmontuje jeżeli brakuje Ci doświadczenia . Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted September 20, 2018 Report Share Posted September 20, 2018 Promyk to syf. Jedyną sensowną lufą w tej cenie jest PDI 6,05mm, poniżej tego Madbull Steelbull. W pierwszej kolejności serwis zerowy, wymiana/zabezpieczenie newralgicznych części, które lubią padać (głównie tłok, styki) doszczelnienie, wymiana gumy, lufy i flathop. Dobre kulki oczywiście także. Później jak będzie źle to fps'y i ewentualnie konkretniejszy tuning, lepsza lufa, lepsze części gb, precyzyjna komora itp. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.