HARRIER13 Posted February 20, 2019 Report Share Posted February 20, 2019 Czołem koledzy! Chciałbym zrobić tuning G3 mojego brata bo jej stockowe paramety to masakra :D (jak dobrze, że teraz tego nie czyta). Jest to JG112 prawie w stocku. Przy kupowaniu w GF poprosiliśmy o zamontowanie lepszej gumki HU oraz lufy precyzyjnej. I jak HU działa tyle o ile tak replika ma celność rozrzutnika do obornika. (Pewnie zamontowali kawałek rurki miedzianej) Na li-po 7,4 rof wynosi na oko 3 kulki na sekundę przy dobrym wietrze. Napinanie sprężyny w gb trwa rok i trzy miesiące a spust jest nie czuły. Obecnie brat zakupił kilka części: MOSFET XET304Μ [XCORTECH] http://www.taiwangun.com/okablowanie-laczniki-styku-2/mosfet-xet304-xcortech?from=listing&campaign-id=19 KOSTKA STYKOWA Z NISKOOPOROWYM OKABLOWANIEM NA PRZÓD DO GEARBOXA V.2 [ELEMENT] http://www.taiwangun.com/okablowanie-laczniki-styku-2/kostka-stykowa-z-niskooporowym-okablowaniem-na-przod-do-gearboxa-v-2-element?from=listing&campaign-id=19 No i skończyło się na tym, że je ma. Nie zna się i nie umie ich zamontować. Ja mogę spróbować ale potrzebuję jakiegoś instruktażu/instrukcji bo jedyne co rozpierałem to kałachy. Ale wracając. Zastanawiam się jeszcze nad wymianą lufy na coś lepszego od obecnego kawałka rury miedzianej (na na bank precka to nie jest) oraz delikatnym upgrade gearboxa. Co sądzicie o tym zestawie bore-up od tornado? https://gunfire.com/pl/products/zestaw-bore-up-do-replik-typu-m4-g3-1152217633.html Myślę nad wymianą silnika (bo JG to padaczka) oraz wymianą tłoka tylko nie wiem jakie tłoki są w tych gearboxach (jest to GB v2). Co radzicie? Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted February 20, 2019 Report Share Posted February 20, 2019 Jak nie wiesz nawet jak się do tego zabrać to odradzam grzebanie w GB. Lepiej poszukać lokalnego serwisanta. Co do części to tak: - tania precka ~150 zł np. steel bull - w zestawy boreup się nie ładuj, mniejszy wybór części. Kup standardowa głowicę cylindra, głowice tłoka i doszczelnioną dyszę. - Tłoki prawie we wszystkich replikach są takie same. Kup niebieskiego SHSa bez dziur ze stalową szczęką. Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted February 20, 2019 Report Share Posted February 20, 2019 Zamiast Steelbull brałbym ZCI i tak jak Huba mówi, oddaj do kogoś lokalne na serwis, ogarnie części jak i ich montaż. Zapłacisz może 100-150zł, a replika będzie poprawnie poskładana. Samemu bez najmniejszej wiedzy i podstawowego zaplecza technicznego nie zaczynaj. Quote Link to post Share on other sites
HARRIER13 Posted February 21, 2019 Author Report Share Posted February 21, 2019 A liczba zębów tłoka robi różnicę? Ostatni raz kiedy grzebałem w gb (v3 z kałacha) używałem SHS niebieski 15 stalowych zębów. Jaki tutaj będzie pasował? Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted February 21, 2019 Report Share Posted February 21, 2019 Trzeba to sprawdzić organoleptyczne. Czyli sprawdzić AOE Gear Box. W jednych 15 zębów będzie ok, w innych 14, a w jeszcze innych i trzeci ząb trzeba do połowy skrócić. Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted February 21, 2019 Report Share Posted February 21, 2019 Przy poprawnym aoe w gbv2, v2 long czy v3 zawsze jest to 14,5 zęba. Wówczas czwarty ząb tłoka jest na równi z krawędzią cylindra. Od 4 lat zawsze spotykałem się z tym samym w każdej replice na jaką trafiłem. Poza Kataną. Nawet Retro Arms robi tłoki z 14,5. Quote Link to post Share on other sites
HARRIER13 Posted February 21, 2019 Author Report Share Posted February 21, 2019 Okej czyli jak na razie mam znaleść dobrego serwisanta, kupić preckę od ZCI lub Steel Bulla, kupić tłok shs-a z metalową szczęką, oraz głowicę tłoka, doszczelnioną dyszę i doszczelnioną głowicę cylindra. A co z silnikiem? Zmieniać go czy dać mu spokój? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.