samueloxx Posted March 9, 2019 Report Share Posted March 9, 2019 (edited) Witam, mam problem z repliką mianowicie ostatnio przepaliła mi się kostka stykowa, wymieniłem ją na nową. Teraz przy strzelaniu gdy selektor ustawiony jest na auto replika nie strzela w ogóle a na semi, pierwszy strzał nie strzela a za drugim razem wypadają 2 kulki. używam baterii lipo 11.1 na t-connecty. Replika to cyma 045A części w replice: -gumka czarna systemy -dysza APS -głowica cylindra Big Dragon -głowica tłoka POINT -komora HOP-UP Airsoft PRO -koła zębate 100:200 SHS -łożyska kulowe AIMTOP -cylinder POINT -okablowanie APS (T-connect) -prowadnica sprężyny POINT -silnik F430 AIMTOP -spręzyna 130 GUARDER -tłok aluminiowy CNC Edited March 9, 2019 by samueloxx Quote Link to post Share on other sites
Rych33 Posted March 9, 2019 Report Share Posted March 9, 2019 No widzisz. Powymieniałeś kupę części w swojej replice. Jak każdy kto chce ulepszać swoją miłość. Ale prawda jest taka że choć byś wstawił najlepsze części do swojej repliki. To i tak ta pieprzona kostka stykowa i tak prędzej czy później (a raczej prędzej) wpędzi Cię w nerwicę. A najfajniejsze jest to że nigdy nie można na niej polegać. Np. jest impreza CQB single only. No i masz gościa w celowniku, odległość spoko. Przestawiasz selektor na single, strzelasz. A tu idzie seria. Podchodzi do Ciebie sędzia ( no osoba pilnująca gry jak zwał. U nas tak jest). I mówi Ci. My już panu dziękujemy w tej strzelance i następnej w kolejności. I nie ma tłumaczenia. Walczyłem z tymi kostkami kupując oryginalne do danej repliki i coraz lepsze, coraz droższe uznanych firm i gówno. A nie nadmieniłem że od początku zawsze stosowałem jakiś prosty mosfet, który miał zapobiegać wypalaniu się styków między innymi. Krótko mówiąc. Dzisiaj jak planuję jakiś tuning repliki. To zaczynam od wymiany tej pieprzonej kostki na jakiś układ elektroniczny. Ja np. zaufałem w Perun Optical V2. który zastosowałem w jednej, a później w drugiej swojej replice. I od jakoś pól roku śpię spokojnie. Bo wiem że jak nacisnę na spust. To wiem co wyleci z lufy. 0 Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted March 13, 2019 Report Share Posted March 13, 2019 Załóż stockową kostkę z blaszkami przełożonymi z nowej. Powinno hulać poprawnie. Problem z singlem (w sensie z jego brakiem) po wymianie kostki stykowej jest dużo częstszy w v2, choć jak widać i w v3 da sie to zepsuć. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.