Nagash Posted July 9, 2019 Report Share Posted July 9, 2019 Witam. mam pytanko. dość dziwne zapewne, ale nie znam się^^ kupiłem nie dawno karabin specny SA-B15. teraz muszę przygotować go do CQB... według opisu na militaria.pl skąd kupiłem bazowo ma zamontowaną sprężynę dającą ~410 fps a dołączoną w pudełku ~310 fps. teraz go rozebrałem i okazało się, że ta niby silniejsza jest troszke grubsza ale i krótsza od tej "słabszej". troszkę mnie to zaniepokoiło... Która to która? bałgam pomocy bo w sobotę jadę na CQB XD Quote Link to post Share on other sites
Redmonk93 Posted July 9, 2019 Report Share Posted July 9, 2019 42 minuty temu, Nagash napisał: Witam. mam pytanko. dość dziwne zapewne, ale nie znam się^^ kupiłem nie dawno karabin specny SA-B15. teraz muszę przygotować go do CQB... według opisu na militaria.pl skąd kupiłem bazowo ma zamontowaną sprężynę dającą ~410 fps a dołączoną w pudełku ~310 fps. teraz go rozebrałem i okazało się, że ta niby silniejsza jest troszke grubsza ale i krótsza od tej "słabszej". troszkę mnie to zaniepokoiło... Która to która? bałgam pomocy bo w sobotę jadę na CQB XD masz łatwy system zmiany sprężyny. weź obydwie i idź na strzelankę. na miejscu Cię przechronują i najwyżej pomogą zmienić szybko na cqbówkę. Quote Link to post Share on other sites
wallop Posted July 9, 2019 Report Share Posted July 9, 2019 (edited) Ta po prawej to słabsza. @Redmonk93 jeśli musi wyciągać gb z body to trochę lipa. Są też wersje bez QSC :) Edited July 9, 2019 by wallop Quote Link to post Share on other sites
Nagash Posted July 9, 2019 Author Report Share Posted July 9, 2019 Też tak myślałem ale niestety nie. szybki system to SAEC tu musi być ENTER&CONVERT muszę wyjąć gearbox ponieważ obudowa mnie blokuje Quote Link to post Share on other sites