Pepsi1990 Posted September 5, 2019 Report Share Posted September 5, 2019 SIEMA, Mam postanowiłem poddać swoją niedawno zakupioną replike eMki lekkiemu tuningowi na początek chciałem wymienić komore hop up bo czytałem że stockowa jest słaba. Przy okazji już rozkręcania repliki pomyślałem też o zmianie lufy na prec lufe( wybór padł na tą ze względu na długość 270mm taka jak stockowa). Moje pytanie czy to co wybrałem ma jakiś sens. Proszę o pomoc chętnie przeczytam każdą wypowiedź. Quote Link to post Share on other sites
Pepsi1990 Posted September 5, 2019 Author Report Share Posted September 5, 2019 Drogi moderatorze czy mogę poprosić o przeniesienie wątku do właściwego działu coś mi sie walneło przy wchodzeniu :) z góry dziękuje Quote Link to post Share on other sites
fint Posted September 6, 2019 Report Share Posted September 6, 2019 Nie ma to żadnego sensu. Te części w żaden sposób nie poprawia Ci pracy repliki, zasięgu czy celności. Quote Link to post Share on other sites
Lukas1234 Posted September 6, 2019 Report Share Posted September 6, 2019 Wybrałeś części które nie są najlepsze. Poczytaj trochę i zastanów się o jaki tuning ci chodzi. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Pepsi1990 Posted September 6, 2019 Author Report Share Posted September 6, 2019 Głównie myślałem nad zwiększeniem zasięgu oraz celności. Niestety przeszukałem internety i nie mogę znaleźć lufy precyzyjnej 270MM. Quote Link to post Share on other sites
Lukas1234 Posted September 7, 2019 Report Share Posted September 7, 2019 Ciężko ci będzie znaleźć taką długość lufy. Czasem sklepy zamawiają podobne rozmiary, ale rzadko. Quote Link to post Share on other sites
fint Posted September 7, 2019 Report Share Posted September 7, 2019 Sprawdź jaka maksymalna długość lufy będzie pasować do Twojej repliki. Przeważnie jest trochę miejsca i myślę że 300mm może podpasowac. Zawsze można kupić jakiś tłumik płomienia, który wydłuży lufę zewnętrzna o ten 1 czy 2cm. Jaki masz budżet? Przede wszystkim zacznij od poprawienia gearboxa. Doszczelnienia, podkładkowanie zebatek, korekta aoe tłoka, smarowanie, wymiana elektroniki i reszty kiepskich części. Tak przygotowany gearbox będzie działał długo bez awarii, lepsza szczelność przełoży się na więcej fps, a co za tym idzie nieco większy zasięg i możność używania cięższych kulek co z kolei poskutkuje lepszą celnościa. Do tego wymiana gumki hopup oraz lufy. Komorę jak już chcesz wymieniać to tylko na Maxx Model. Żadna inna znana mi komora nie daje takich wyników jak Maxx, a często powodują masę problemów. Podaj budżet i postaramy się coś Ci doradzić. Quote Link to post Share on other sites
Pepsi1990 Posted September 7, 2019 Author Report Share Posted September 7, 2019 Aktualnie myślałem coś o wydatku około 200 zł i starać się co miesiac kolejne rzeczy robić. Stąd był mój pomysł na wymianę lufy i komory. Moje możliwości finansowe jak i umiejętności też nie pozwalają na większe skoki aczkolwiek wszystko jest do ogarnięcia. Niestety samo pojęcie tuningu znam tylko z teorii i jej też nie jest za dużo dlatego pytam się i czytam każda odpowiedź. Quote Link to post Share on other sites
fint Posted September 12, 2019 Report Share Posted September 12, 2019 (edited) Nie ma sensu takiej repliki robić na raty. Zrób to co potrzeba aby poprawić kulturę pracy i osiągi repliki. Za 200zł wiele nie zrobisz. Komorę zostaw w spokoju, tak samo jak i lufę. Nie wiem jaką konkretnie odsłonę Specny masz ale... Kup nowy tłok z pełną metalową szczęką, koszt około 40zł Kup kable niskooporowe Muldental 1,5mm2 + wtyk męski dean + nasuwki 2,8mm + rurki termokurczliwe + mosfet Perun Micro (koszt całości około 70zł) Kup dyszę Tornado czerwoną koszt około 15zł Kup głowicę cylindra SHS czerwoną - koszt około 35zł Kup głowicę tłoka SHS czerwoną koszt około 25zł Kup cylinder stalowy SHS/Tornado lub innej podobnej marki koszt około 30-40zł Kup gumkę hu np. niebieską Madbull - koszt około 30zł Całość wyniesie Cię max 250zł. Pomijam koszt podkładek, smarów i reszty zaplecza. Można jeszcze nieco zejść z ceną, ale i tak to dużo kombinowania i często za wysyłki zapłacisz więcej niż zyskasz na promocjach czy kupowaniu w kilku sklepach tańszych części. O ile poprawnie to poskładasz, dobrze spodkładkujesz zębatki, dopasujesz wszystkie części do siebie zdecydowanie poprawisz tym szczelność repliki i jej żywotność. Jedynym słabym ogniwem wówczas zostaną zębatki, nowe to koszt 100-120zł (czarne SHS). Pod znakiem zapytania zostaje szkielet bo nie wiem ile konkretnie chcesz uzyskać fps jednak z racji iż jest to krótka replika sądzę, że nie będzie to więcej niż potrafi wygenerować fabryczna sprężyna, a z nią szkielet sobie poradzi. Zacznij od gearbox'a, a potem gdy uzbierasz więcej pieniędzy kup nową lufę i ewentualnie komorę. Edited September 12, 2019 by fint Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.