ThomX Posted December 8, 2019 Report Share Posted December 8, 2019 Zafundowałem mojemu Fire Hawkowi...promyka ;) :) LayLax robi dedykowane prometheusy do g&g, a była przecena na GF, to za 129złociszy dostał maluszek super preckę. Nie pytajcie :))) Ale ja nie o tym. No więc otwieram repke, żeby wymienić, a tam w GB cylinder bez dziury... czyli typ 0. Do lufy 120mm???!!! Czy ktoś, kto wybebeszał Fire Hawka mógłby potwierdzić że tam rzeczywiście siedzi 0 i jak to się ma do efekywności? Tak ma być, czy lepiej wymienić? I na jaki, bo jedyny jaki mi rzychodzi do głowy, to typ 2... Quote Link to post Share on other sites
Driver2503 Posted January 6, 2020 Report Share Posted January 6, 2020 Cylinder Cylindrowi nie równy . Zanim mój hawk umarł w sensie szkielet zrobiłem pomiary na chrono i . Na cięższych kulkach notowałem minimalny wzrost mocy (0.32bls ) A przy testach zasięgowych (wykorzystuje swej roboty strzelnice i cele różnych wielkości ) Był sznurek do samego końca czyli tak jak być powinno . Gdy wsadziłem typ 2 shs pod (210-350) to rozrzut na ostatnich 5metrach był nie do przyjęcia. Quote Link to post Share on other sites
ThomX Posted January 7, 2020 Author Report Share Posted January 7, 2020 Temat nikogo dotąd nie zainteresował, więc nie dopisywałem spostrzeżeń, ale ostatecznie okazało się, że był tam cylinder typ 2, tyle, że przekręcony otworem w dół :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.